Remote op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb Apple's remote op mijn iPad gezet maar deze ziet er niet uit ... wel raar dat Apple zijn eigen programma's niet aanpast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Remote op iPad
Hoi,
Ik heb Apple's remote op mijn iPad gezet maar deze ziet er niet uit ... wel raar dat Apple zijn eigen programma's niet aanpast aan hun nieuwe hardware Graag zou ik remote in iPad resolutie zien ipv van te vergroten naar 2x
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Same here!
Hetzelfde geldt overigens voor alle apps van Apple. MM Galery en MM iDisc zijn er ook niet in iPad formaat. |
|
||||
|
||||
Via cydia 'FullForce' instaleren, Remote aanvinken en alles ziet er prima uit.
|
|
||||
|
||||
Ik heb Logmein gekocht en ondanks dat het vrij prijzig is, ben ik er zeer content over.
|
|
||||
|
||||
en voor de niet Jailbreakers is het wachten....
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, heb pas mijn iPad en wat mij het meeste opvalt is dat Apple zijn eigen programma's nog niet heeft aangepast aan de iPad. bv. Remote, iDisk .. enz zijn er nog niet voor de iPad
Deze zijn nog allemaal enkel in (kleine) iPhone versie verkrijgbaar. Hopelijk vlug beschikbaar want dit zijn wel dingen die ik op de iPad wil gaan gebruiken. Verder is de iPad een echte ontdekking ... Hopelijk vlug een echte iPad forum op iPad Planet |
|
|||
|
|||
FullForce maakt een zooitje van de meeste Apps.
Niet echt een aanrader dus. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
het valt mij ook op dat er nog maar relatief weinig programma's aangepast zijn voor de iPad. Ik heb het dan niet specifiek over NL programma's. Het begint me ook op te vallen dat een aantal ontwikkelaars een forse bonus wil voor een iPad versie. Voorbeeld "things", 7,99 op de iPhone en 15,99 op de iPad. Laatst gewijzigd door Celf; 28-06-10 om 20:03. |
|
|||
|
|||
Niet helemaal het juiste topic misschien maar ik heb een remote van apple (de nieuwste) maar deze werkt toch niet op de ipad denk ik ? Want deze heeft zover ik weet geen infrarood ?!
|
||||
|
||||
Juiste topic, hoor.
Remote werk via Wi-Fi, dus hetzelfde als op de iPhone. Hij werkt zeker wel op iPad. |
|
|||
|
|||
Nee ik bedoel het anders. Ik heb een apple remote (hardware) Deze kan ik gebruiken op mijn macbookpro en ipod als deze in het dock staan. Maar volgens mij dus niet met de ipad ?!
|
|
|||
|
|||
Als je iPad in een dock staat, dan kan je gewoon die apple remote gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Ja oke maar niet zonder dock dus, dat bedoelde ik...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone als remote gebruiken voor ipad | Kaasschaaf | iPad Apps | 11 | 24-03-13 23:49 |
Iphone als remote voor films iPad | Arwiertz | iPad algemeen | 2 | 30-06-11 13:23 |
Remote van iPad naar iPhone | Jeroen0704 | iPad Apps | 4 | 04-06-11 03:40 |
Remote voor ipad | astramen | iPad algemeen | 14 | 18-10-10 20:01 |
Remote | Jaapiejaap | Archief | 1 | 07-04-09 17:59 |
|
|