WK live kijken op iPad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ckid WK 2010 Zuid-Afrika - Live Die doet het inderdaad goed op de iPad, maar niet op de iPhone! Iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, hier werkt het ook niet meer. Gisteravond nog wel!
|
|
||||
|
||||
Nu doet de link het ook op de Ipad! Leuk
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
WK 2010 Zuid-Afrika - Live NOS website live werkt perfect, maar waarom werkt deze stream wel en die op andere NOS pagina's niet op de iPad, wat is het verschil.
|
|
||||
|
||||
Vraagje, het werkte eerst ook op de iPod, maar als ik hem nu opstart zie ik een Quicktime teken met een kruis er door heen?
|
|||
|
|||
Gisteren TVU player op de iPad geinstalleerd. Even zoeken op "Football" en kijken maar. Engels commentaar.
Top.
|
|||
|
|||
Waarom niet gewoon via NOS werkt elkekeer super en gewoon NL commentator.
|
|||
|
|||
Ik snap het probleem niet helemaal eerlijk gezegt.
Via de Ipad kun je gewoon de wk westrijden volgen hoor, ik kijk zelf ook via de Ipad. Je surft gewoon naar www.nos.nl, en dan aan de rechterkant klik je op de wedstrijd die op dat moment live is. |
|
|||
|
|||
NOS is voor de ipad html5 dus als het goed is moet het gewoon werken.
|
|
||||
|
||||
Ik krijg op mijn (nep user agent) iPad een Quicktime teken met kruis te zien! En de stream van iTouches is over en uit.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als iemand nog een DVB-T Antenne (PCTV 72E, dus alleen Ned 1, 2 en 3, plus 1 regionale zender) zoekt (helaas heb ik er alleen Windows software bij), neem dan even per DM contact op. Ik heb nu een hybride. Kon zelfs daarnet in de auto via 3G op de iPhone naar de Formule 1 kijken (was alleen een test). Ontvangst was goed.
|
|
|||
|
|||
Ligt het nu aan mij of is het beeld niet meer helemaal vloeiend bij de NOS stream. Het lijkt net alsof er minder beelden per seconden te Zien zijn sinds Engeland Duitsland.
|
|
|||
|
|||
Tvcatchup. Ff Engelse proxy pakken, registreren en kijken in topkwaliteit!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wie heeft er een link om de Tour live te volgen? NOS gebruikt SilverLight en de link uit het artikel van iPhoneclub werkt niet op de iPad.
(Dit leek mij het meest geschikte topic.) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TIP: live Ziggo streams kijken op iPad! -UP-TO-DATE- | MauroDG | iPad algemeen | 100 | 04-01-12 20:48 |
Video: live tv kijken | johanneslol1 | Muziek, foto & video | 2 | 01-12-10 20:56 |
Video: Voetbal live kijken op iphone? | ricklahaye | Muziek, foto & video | 1 | 01-07-10 02:42 |
Live tv-kijken op de iPhone, met OrbLive | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 4 | 22-09-08 12:12 |
|
|