app Upcoming Birthday discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iphone-ers, Eindelijk heb ik ook zo'n apparaat. (..misschien oneerbiedig, want de Iphone is niet ZOMAAR een apparaat) Een geweldig toestel!! Dus ben ik meteen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app Upcoming Birthday
Hallo Iphone-ers,
Eindelijk heb ik ook zo'n apparaat. (..misschien oneerbiedig, want de Iphone is niet ZOMAAR een apparaat) Een geweldig toestel!! Dus ben ik meteen aan het downloaden geslagen en zo. Zo ook via de AppStore de App Upcoming Birthdays. Leuk, maar helaas lukt het mij niet om foto's bij de verjaardagen te doen! Terwijl in FAQ kennelijk een uitleg staat. Alleen dan krijg ik de foutmelding dat de url niet gevonden is op de server. Weet een van jullie hier een oplossing voor?? Want anders is het jammer dat die functionaliteit niet geheel tot zijn recht komt. En het is ook nog een betaalde app. Alvast bedankt iedereen.. JJ Laatst gewijzigd door Telemovel67; 22-11-08 om 09:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb m zelf niet gekocht, maar wel staan twijfelen en erover gelezen.. Is het niet zo dat Upcoming Birthday zelf de foto's uit Apple's programma 'Contacten' haald?
|
|
|||
|
|||
Niet dat ik weet. Het gebeurd niet vanzelf. !!
|
|
||||
|
||||
Sorry, dan ben ik in de war met een andere 'birthday-app'... Dan zou ik t ook echt niet weten... Misschien via google?
|
|
|||
|
|||
Thnx....ik ga zoeken!!!
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik iBirthday... Ideaal! Werkt perfect, ook al is het zonder foto's. Weet nu wel wanneer t tijd is om cadeau's te gaan kopen!
|
|||
|
|||
iDayZ gebruik ik zelf, en die heeft de contact foto's er bij en nog meer leuke info: Welke dag is die persoon geboren, sterrenbeeld , etc Echt aanrader imho.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee maar tis wel leuk als je extra info erbij krijgt als je dan toch een bday programma zoekt, dan het liefst zo compleet mogelijk toch
|
|
|||
|
|||
Hoi M.
Thnx.. klinkt goed. Staat ie ook in de App store?? of waar kan ik het anders vinden. Greetzz JJ |
|
|||
|
|||
Hij staat als het goed is in de App Store , daar heb ik hem vandaan.
iDayZ for iPhone & iPod Touch — Tannic, Inc. |
|
|||
|
|||
hoe doe je die foto's erbij dan??
|
|
|||
|
|||
Die haalt hij bij je contact personen weg
|
|
|||
|
|||
fOTO'S IN DE APP UPCOMING BIRTHDAY
Goedemorgen Iphone-ers,
Heerlijk zo'n dag..sneeuw buiten, lekker binnen blijven en de mogelijkheden op je Iphone verder ontdekken...Maar daar is deze post niet echt om te doen!! Nee....ik wil jullie melden dat het WEL mogelijk is om in de app Upcoming Birthday foto's toe te voegen aan de verjaardagsdatum van je contacten. Namelijk via wijzigen van contactpersonen en een veld toevoegen. Daarin kan je de optie verjaardag aanvinken en dan wordt automatisch de foto die bij je contact staat, aan het lijstje van UB gevoegd. Dus wel een leuke en functionele app.. Veel plezier allemaal met de Iphone en prettig weekend.. JJ |
|
|||
|
|||
Ieps,
Is het mogelijk om in "Upcoming Birthdays" een alarm in te stellen zodat ik op de dag zelf een pop-up of geluidje hoor dat er iemand jarig is? Thx, |
|
||||
|
||||
Hmmm, klinkt goed.
Is het zo dat bij deze tool op je "unlock-scherm" de upcoming birthdays al te zien krijgt, of moet je eerst op je toestel de applicatie starten ? Ik heb namelijk upcoming events erop staan en dat is gewoon teveel info, ik wil in mijn beginschermpje alleen maar de upcoming birthdays zien van bijv. de komende week / 2 weken. |
|
|||
|
|||
Upcoming Birthday
In de "unlock-scherm" van upcoming birthdays krijg je niets te zien. Pas als je eerst op je toestel de applicatie start.
Groeten, JJ. |
|
||||
|
||||
Dat is wel jammer. Heb nu Intelliscreen geprobeerd, die laat wel het nodig zien op je "unlock-scherm", maar niet wat ik wil.... Vermoed ook dat dit via de iTunes store niet gaat lukken omdat dit iets is wat op de achtergrond blijft draaien en voor zover ik heb begrepen is Apple daar nogal allergisch voor op de een of andere manier....?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand misschien of er al een versie voor 2.2.1 beschikbaar is van iBirthday, of een soortgelijke app? Ik las nl dat iBirthday zelf een melding geeft als een "Birthday" bereikt is (proces op de achtergrond) Laatst gewijzigd door damnet; 06-03-09 om 22:35. |
|
||||
|
||||
Ik gebruik HappyDayz!, Haalt ook foto's bij je contactpersonen weg en laat ook bv het sterrenbeeld zien
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sega released & upcoming games | starboy | iPhone Apps | 3 | 09-12-09 16:52 |
Birthday app | jonagold1 | iPhone Apps | 4 | 28-10-08 06:24 |
|
|