iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Adventure game: 1112 [App Store] (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/25936-adventure-game-1112-app-store.html)

pluk 28-11-08 20:56

Sigaretten
 
By the way, ik ben een paar weken geleden gestopt.. fijn om de hele dag met de hele stad over sigaretten te praten :p

Ik heb gevonden wat het probleem was. Het spel was een keer vastgelopen, en daardoor was mijn conversatie met de Stranger niet gesaved. En die had ik nodig voor het Groene Woord.
Is goed gekomen.

@M1ch3l:
Spoiler

Solari 29-11-08 00:54

Kan iemand me vertellen wat ik met me goodmans file moet doen en hoe ik de iclone gebruik??
Alvast bedankt

pluk 29-11-08 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Solari (Bericht 224470)
Kan iemand me vertellen wat ik met me goodmans file moet doen en hoe ik de iclone gebruik??
Alvast bedankt

Spoiler

pluk 29-11-08 01:16

Is er nog eenspel dat hierop lijkt voor de iPhone? Ik denk dat ik verslingerd ben aan adventure...

kennnnyy 29-11-08 08:15

Ik heb de telefoon en het document van filici.... maar wat moet ik nu doen hij zegt dat het document niet compleet is ... iemand spoiler voor me ? kom niet verder. alvast bedankt

pluk 29-11-08 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kennnnyy (Bericht 224512)
Ik heb de telefoon en het document van filici.... maar wat moet ik nu doen hij zegt dat het document niet compleet is ...

Spoiler

M1ch3l 29-11-08 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pluk (Bericht 224481)
Is er nog eenspel dat hierop lijkt voor de iPhone? Ik denk dat ik verslingerd ben aan adventure...

Zou ik ook wel willen weten. Maar volgensmij niet echt, behalve zo'n zoek-voorwerpen-op-foto's 'adventure'. Maargoed Chrono Trigger, Rolando en Sim City komen er ook al snel aan volgensmij.

Episode twee zal nog wel anderhalf maand duren. Elke twee maand een episode las ik ergens volgensmij?

Shorty007 29-11-08 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M1ch3l (Bericht 224581)
Zou ik ook wel willen weten. Maar volgensmij niet echt, behalve zo'n zoek-voorwerpen-op-foto's 'adventure'. Maargoed Chrono Trigger, Rolando en Sim City komen er ook al snel aan volgensmij.

Episode twee zal nog wel anderhalf maand duren. Elke twee maand een episode las ik ergens volgensmij?

ja zou leuk zijn als er meer van dit soort spellen zouden komen.
wacht nu met smart op sim city :D

heb 1112 episode 1 ok uit nu, hoop dat de volgende delen toch wel wat langer zijn hoor....

Michael 29-11-08 17:21

Nou die code had wel gauw maar hoe ik die pillen nu naar binnen krijg is me een raadsel.
Dus als iemand een tip heeft.

Shorty007 29-11-08 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 224659)
Nou die code had wel gauw maar hoe ik die pillen nu naar binnen krijg is me een raadsel.
Dus als iemand een tip heeft.

Spoiler

Michael 29-11-08 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 224665)
Spoiler

Thnx dat heeft geholpen Eindelijk van mijn koppijn af

boeke 29-11-08 19:47

De boiler werkt. Nu zit ik vast. Alle kamers gecontroleerd. Ik denk dat ik terug nr de badkamer moet...hoe geraak ik daar (badkamer verschijnt niet meer op de map). Zie ik iets over het hoofd? Pls help. Thx

Shorty007 29-11-08 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boeke (Bericht 224695)
De boiler werkt. Nu zit ik vast. Alle kamers gecontroleerd. Ik denk dat ik terug nr de badkamer moet...hoe geraak ik daar (badkamer verschijnt niet meer op de map). Zie ik iets over het hoofd? Pls help. Thx

het is niet de bedoeling dat de badkamer uit de map verdwijnt hierna...misschien spel ff opnieuw opstarten....?

boeke 29-11-08 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 224698)
het is niet de bedoeling dat de badkamer uit de map verdwijnt hierna...misschien spel ff opnieuw opstarten....?

Owww, dan zit ik met een serieus probleem. Spel al meerdere keren herstart, die badkamer verschijnt maar niet. Ik veronderstel dat de boiler werkt (je ziet die branden).
In ieder geval thx voor de zeer snelle reactie :)

PS : gevonden... ik wist niet dat je in de "map" kon scrollen. Achja, wie zoekt die vindt ....

Shorty007 29-11-08 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boeke (Bericht 224703)
Owww, dan zit ik met een serieus probleem. Spel al meerdere keren herstart, die badkamer verschijnt maar niet. Ik veronderstel dat de boiler werkt (je ziet die branden).
In ieder geval thx voor de zeer snelle reactie :)

PS : gevonden... ik wist niet dat je in de "map" kon scrollen. Achja, wie zoekt die vindt ....

lampje moet groen branden, dan is het goed.

Solari 29-11-08 23:20

Kan iemand me vertellen waar ik anna's sleutels en gsm kan vinden??

Shorty007 29-11-08 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Solari (Bericht 224741)
Kan iemand me vertellen waar ik anna's sleutels en gsm kan vinden??

zie spoiler
Spoiler

Solari 30-11-08 00:06

Iemand toevallig ook een idee waar ik de sleutel vind om het account book te pakken?
Alvast bedankt

lnn.art 30-11-08 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Solari (Bericht 224747)
Iemand toevallig ook een idee waar ik de sleutel vind om het account book te pakken?
Alvast bedankt

Ja.. Of je laat Shorty het spel voor jou spelen? :P

pluk 30-11-08 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Solari (Bericht 224747)
Iemand toevallig ook een idee waar ik de sleutel vind om het account book te pakken?
Alvast bedankt

Als je nog wilt zoeken: je moet niet in het huis zoeken
Spoiler


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:18.