iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   EA brengt Monopoly Here & Now voor iPhone uit (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/26671-ea-brengt-monopoly-here-and-now-voor-iphone.html)

Sink 09-12-08 13:19

Monopoly
 
Zag dat EA monopoly in de App Store gegooid heeft.
Maar dat erbij vermeld wordt dat je firmware 2.2 nodig hebt.
Weet iemand of het ook werkt onder 2.1?
Vind het er namelijk wel heftig uit zien!

BruceSV 09-12-08 13:35

off topic - VET!!! Gelijk downloaden :D

on topic - Waarom probeer je het zelf niet? eerst gewoon ff backupje maken, hoe denk je dat anderen er achter komen ;)

Latur

OOOH 09-12-08 14:19

waarom niet gewoon naar 2.2 updaten?

@BruceSV:
er staat niet voor niks aangegeven voor fw 2.2 is.
Bovendien kost de app €6, zonde van je geld als het niet werkt...

Tijn1 09-12-08 14:33

Top monopoly in de app store, net even geinstalleerd gaan we zo maar even spelen!

BruceSV 09-12-08 15:25

Net ff gespeeld :) Best leuk alleen niet in je eentje :D, denk dat dit een leuk spel is voor dat feestje van iPhoneclub :D

iCulture 09-12-08 16:10

EA brengt Monopoly Here & Now voor iPhone uit
 
EA heeft de Here & Now: The World Edition van Monopoly in de App Store uitgebracht. In het spel kun je de dobbelsteen werpen door je iPhone te schudden.

Lees verder over: EA brengt Monopoly Here & Now voor iPhone uit

Sjaak de Bollenboer 12-12-08 12:51

Kan je het ook met z'n 2en tegen 2 ai spelers spelen? (2 human spelers als in doorgeven aan elkaar)

InternetRebel 12-12-08 16:38

Ja, je kunt voor ieder van de 4 spelers invoeren of deze "Human" is, "AI" of niet meedoet. Het enige waar het spel niet in trapt is alle spelers op "AI" zetten, je kan dus niet de iPhone in zijn uppie laten spelen, maar wel met tot 4 menselijke spelers spelen.

joppe 14-12-08 12:23

Echt een gemaan tof spel. Een van die spellekes waar ik geen spijt van heb da ik het gekocht heb

InternetRebel 14-12-08 15:14

Zeer verslavend, speel me helemaal suf in bad! :-P Maar het is wel even wennen. Ik ben nog van de generatie dat dit spel gewoon op een kartonnen bord met echte dobbelstenen werd gespeeld. Toen was de duurste straat de Kalverstraat voor 200 gulden en kreeg je ook bij het passeren van "Af" 200 gulden. Moet nu even overal 4 nullen bij optellen om het weer begrijpbaar te maken. Dat noem ik nog eens inflatie! :D

jdh009 15-12-08 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel (Bericht 230820)
Zeer verslavend, speel me helemaal suf in bad! :-P Maar het is wel even wennen. Ik ben nog van de generatie dat dit spel gewoon op een kartonnen bord met echte dobbelstenen werd gespeeld. Toen was de duurste straat de Kalverstraat voor 200 gulden en kreeg je ook bij het passeren van "Af" 200 gulden. Moet nu even overal 4 nullen bij optellen om het weer begrijpbaar te maken. Dat noem ik nog eens inflatie! :D

Je koopt dan nu ook steden ipv straten, dan is het eigenlijk nog goedkoop :)

Jammer dat nederland niet is vertegenwoordigd met een stad :(

InternetRebel 16-12-08 00:00

Bij de echte kartonnen versie kan je stickers krijgen/kopen met Nederlandse steden en die naar wens ergens overheen plakken. :-P Eens voorbij zien komen in zo'n braindead camping programma als rtl in het land of zoiets.

thadan 20-12-08 00:54

Wie op wie kan mij helpen? Ik heb monopoly gekocht. Maar als ik hem op wil starten, knalt hij weer terug naar het springboard. Nou heb ik al wat gesnuffeld op dit forum, en zag ik staan dat ik hem hard moest resetten, dan de app verwijderen, en dan opnieuw downloaden. Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd, maar hij gaat steeds weer terug naar het springboard. Heeft iemand een ander idee, want nu is het zonde van mijn geld, en ik heb zo een zin om dit spel te spelen.

Alvast hardstikke bedankt voor de moeite !!!!

Groetjes

ButcherJF 20-12-08 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thadan (Bericht 232896)
Wie op wie kan mij helpen? Ik heb monopoly gekocht. Maar als ik hem op wil starten, knalt hij weer terug naar het springboard. Nou heb ik al wat gesnuffeld op dit forum, en zag ik staan dat ik hem hard moest resetten, dan de app verwijderen, en dan opnieuw downloaden. Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd, maar hij gaat steeds weer terug naar het springboard. Heeft iemand een ander idee, want nu is het zonde van mijn geld, en ik heb zo een zin om dit spel te spelen.

Alvast hardstikke bedankt voor de moeite !!!!

Groetjes

Ik weet niet hoe je hem hebt gedownload, maar ik vermoed rechtstreeks op je iPhone?
Zo ja, probeer eens de app te downloaden in iTunes en dan via een sync e.e.a. werkend te krijgen. Ook dan zou je de trucs kunnen proberen die je hierboven noemt.
Zo nee, probeer het dan eens rechtstreeks op je iPhone te installeren en evt. de trucs te doen.

thadan 20-12-08 13:49

heb ik nu ook meerdere malen geprobeerd, maar doet het nog steeds niet.
Mischien dat hij het dan ooit is na een update gaat doen.
Maar nu is het maar zonde van mijn geld!!

Sjaak de Bollenboer 24-12-08 14:00

Zou er in de toekomst misschien ook een update komen met andere borden?

Robert M. 24-12-08 15:04

Je moet ook FW 2.2 hebben, jij hebt 2.0.1 volgens je gegevens.. ik vermoed dat het daardoor komt

Update je iPhone en je hebt waarschijnlijk meer kans op slagen

Dading 24-12-08 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thadan (Bericht 232896)
Wie op wie kan mij helpen? Ik heb monopoly gekocht. Maar als ik hem op wil starten, knalt hij weer terug naar het springboard. Nou heb ik al wat gesnuffeld op dit forum, en zag ik staan dat ik hem hard moest resetten, dan de app verwijderen, en dan opnieuw downloaden. Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd, maar hij gaat steeds weer terug naar het springboard. Heeft iemand een ander idee, want nu is het zonde van mijn geld, en ik heb zo een zin om dit spel te spelen.

Alvast hardstikke bedankt voor de moeite !!!!

Groetjes

Ik heb precies hetzelfde. (Met 2.2). Helaas kan ik het her-installeren met iTunes niet proberen omdat m'n apps met de iMac thuis in Duitsland gesynchroniseerd heb en nu alleen m'n laptop bij me heb tijdens de feestdagen in Nederland.

S@mmy 27-12-08 04:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thadan (Bericht 232896)
Wie op wie kan mij helpen? Ik heb monopoly gekocht. Maar als ik hem op wil starten, knalt hij weer terug naar het springboard. Nou heb ik al wat gesnuffeld op dit forum, en zag ik staan dat ik hem hard moest resetten, dan de app verwijderen, en dan opnieuw downloaden. Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd, maar hij gaat steeds weer terug naar het springboard. Heeft iemand een ander idee, want nu is het zonde van mijn geld, en ik heb zo een zin om dit spel te spelen.

Alvast hardstikke bedankt voor de moeite !!!!

Groetjes

Ik heb deze problemen ook gehad en wat heeft geholpen is de landinstellingen opnieuw instellen. Dit doe je op de volgende manier:

Vanuit je springboard ga je naar Instellingen > Algemeen > Landinstellingen > Regionotatie. Vink nu Nederland aan (of wat je ook als standaard wilt hebben) en als het goed is start Monopoly nu wel op in plaats van te crashen.

Suc6, ik hoor graag of het bij jullie ook heeft geholpen.

Grt,
S@mmy

thadan 27-12-08 09:47

Heey s@mmy. Hij doet het nu. Thnx man. Haha geweldig.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:57.