gift card? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zag dat ze nij bij de dixons ook gift cards verkopen, kun je hiermee ook gewoon betalen in de nederlandse appstore, en zijn deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
gift card?
ik zag dat ze nij bij de dixons ook gift cards verkopen, kun je hiermee ook gewoon betalen in de nederlandse appstore, en zijn deze apps nog gewoon te runnen op 2.1 ?, ik ga zo naar de stad kerst inkopen doen en lijkt me wel leuk cadeau om te vragen,
Graag snel antwoord |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
of de apps te gebruiken zijn op 2.1 kan je in iTunes zien.
|
|
||||
|
||||
Ja, hiermee kun je betalen in de Nederlandse store.
|
|||
|
|||
Werkt heel goed, ik gebruik ze zelf ook.
|
|
|||
|
|||
is gelukt idd (bij dixons kopen voor 15/25/50 euro) daarna wat vogelen met itunes en werkt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mss een rare vraag aan deze kant maar stel ik wil iets kopen dat zeg maar 69€ kost kan je dan 2 kaarten invoeren in itunes? bv eentje van 50€ en nog eentje van 25€ gr mrfred |
|
|||
|
|||
Als je de code van een giftcard invoert wordt er gewoon bijv. €25 of €50 bijgeschreven op je account. Als je dus een giftcard van €25 en €50 koopt houd je nog €6 over waarvan je dan andere dingen kan kopen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb dus dan ook geen account nodig voor click and buy? gr mrfred |
|
|||
|
|||
Dat klopt. Ik heb ook enkel een account waar ik d.m.v. giftcards tegoed op zet. Een giftcard is eigenlijk een soort prepaidcard.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan via je iphone of via itunes zelf (op de iphone heet het inwisselen) en op itunes staat het aan de rechterkant
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: ifactors -> itunes gift card? | Jay-B2k9 | iTunes | 3 | 08-01-13 21:10 |
Windows: Gift card probleem | jaspara | iTunes | 2 | 25-09-09 20:50 |
|
|