iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Legaal series kijken op de iPhone! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/28149-legaal-series-kijken-op-de-iphone.html)

FiXeR 16-01-09 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mackjenzie (Bericht 244684)
De host vd series zelf kan idd een snellere server installeren (daar er blijkbaar betaald wordt voor die series door de premium gebruikers). Maar hoe geraak je eigenlijk gratis aan de links voor de iPhone?

Dat heb ik op een andere site gevonden. ;)

Mackjenzie 16-01-09 10:40

We zien wel hoe het uitdraaid hé :)!

Mukadder 16-01-09 11:17

Werkt hier ook niet. Heb javascript uitgezet. Zie alleen de titel bovenaan en verder niets.

X-Tince 16-01-09 13:58

Jammer dat het niet meer werkt. Heb hem gisteren pas echt een x gebruikt en vond het super! Fixer enig idee of dit nog gefixt gaat worden?

FiXeR 16-01-09 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince (Bericht 244789)
Jammer dat het niet meer werkt. Heb hem gisteren pas echt een x gebruikt en vond het super! Fixer enig idee of dit nog gefixt gaat worden?

Nee, ik heb geen idee. Blijkbaar was 3click.tv ook een schil om weer een andere website. Die had blijkbaar een tijdelijke beta lopen met alle series. Die beta is gesloten en alle filmpjes zijn offline.:(

Ik hoop echt dat het weer up komt, want anders heeft mijn site niks meer om publiek te trekken:p

UnrealDevyl 16-01-09 17:14

Ik ben woms van Techzine, die de iPhone schil om de serie pagina van 3click heeft gemaakt :) Heel jammer dat het nu afgelopen is en hopelijk komt het snel weer terug.
Zoals FiXeR net al zei haalt 3click.tv alles ook weer van een andere website: In2Streams.com - On Demand Media Library - In2Streams On-Demand TV - Internet TV - TV Online - Watch Episodes Online!

Misschien dat alles het nog wel doet als je echt lid bent?

lique 16-01-09 17:42

lukt mij niet ben ook nog wel een leek met de iphone.heb ook geen jailbreak gedaan.

InternetRebel 17-01-09 03:57

Voor de fans van "How It's Made" staan hier wat filmpjes van 5 minuten die je online kunt bekijken of downloaden. Is dan welliswaar geen gelikte iPhone site, maar ze doen het wel. Vind ze zelf altijd wel leuk voor de momenten dat ik even een paar minuten ergens op moet wachten. Moet er nog een stuk of 20 uploaden, maar dat gaat niet zo rap via mijn mobieltje.

EDIT
Stom, was de link vergeten.


Mouettes 17-01-09 09:59

Geen enkele serie te zien!
 
Ik zie dat iedereen hier razend enthousiast is, maar ik zie enkel een "play"-teken met een streep erdoor. Zelfs op mij iMac krijg ik het Quicktime-teken met een vraagteken ervoor.

Weet iemand een oplossing?

FiXeR 17-01-09 13:31

De site is ook offline gegaan. Ik denk door alle drukte.

Ik hoop echt dat hij terug komt.:D

mjvanes 18-01-09 23:49

jammer, werkte prima! Bedankt voor de moeite!

Fabalaous_F 19-01-09 02:06

Ik krijg elke keer een fout melding als ik episode opstart kan het niet afspelen zegt hij lijkt of hij hem in Dtunes pakt gelijkt

FiXeR 19-01-09 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fabalaous_F (Bericht 245756)
Ik krijg elke keer een fout melding als ik episode opstart kan het niet afspelen zegt hij lijkt of hij hem in Dtunes pakt gelijkt

Zoals je kunt lezen kennen we dit probleem al. Volgens de site admin hebben ze een nieuwe server en zijn ze sinds de 15e alles opnieuw aan het inrichten. ;)

Fabalaous_F 20-01-09 02:25

Oke duidelijk,

bedankt voor je berichtje want ik bent een halve avond bezig geweest met allerlei zooi te uninstallen en heb zowat alle mediaplayers geprobeerd die er zijn.:)

Had ook gewoon wat eerder terug kunnen kijken in deze topic:rolleyes:


Greetz

Mackjenzie 20-01-09 15:13

Het is gewoon een kwestie van even geduldig afwachten:

Citaat:

iPhone service and issues
Due to recent upgrades to 3click.TV, the iPhone service may not be available at this time. Offering reliable service to iPhone users has been a challenge due to limits on 3G and wireless connections and the functionality and capabilites of the iPhone itself. We will provide more information as it becomes available.

TheStijg 20-01-09 15:39

Moet ik nog instellingen veranderen om de filmpjes op mijn iPhone te bekijken? Want ik zie een Realplayer incoontje, maar hij kan hem niet afspelen (afspeel logo met een streep erdoor). Hoe kan ik filmpje afspelen via mijn iPhone? Zonder jailbreaken...

OOOH 20-01-09 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg (Bericht 246438)
Moet ik nog instellingen veranderen om de filmpjes op mijn iPhone te bekijken? Want ik zie een Realplayer incoontje, maar hij kan hem niet afspelen (afspeel logo met een streep erdoor). Hoe kan ik filmpje afspelen via mijn iPhone? Zonder jailbreaken...

als je dit topic even had doorgelezen had je het geweten. De site is namelijk offline gehaald. Het is nog niet bekend wanneer hij het weer doet. Je kan dus geen filmpjes meer bekijken. Daarom staat er een streep door "het afspeel logo".

TheStijg 20-01-09 17:24

Oké dankjewel. Ik dacht dat het aan mijn iPhone lag :P (heb hem sinds vanmiddag, top-apparaat!!!)

FiXeR 21-01-09 23:21

En toen was heel 3click.tv weg. Daar baal ik echt van zeg. :mad:

X-Tince 21-01-09 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FiXeR (Bericht 247048)
En toen was heel 3click.tv weg. Daar baal ik echt van zeg. :mad:

Komt het ook niet meer terug dan? Zou wel erg jammer zijn!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.