Legaal series kijken op de iPhone! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tip voor de serie liefhebbers onder ons. Ontzettend veel series kijken op je iPhone via 3G of Wifi. How to: ga naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Legaal series kijken op de iPhone!
Ik heb een tip voor de serie liefhebbers onder ons. Ontzettend veel series kijken op je iPhone via 3G of Wi-Fi.
How to:
En als je nog meer handige iPhone links hebt, PM me dan . En als je het handig vindt stel zet gerust mijn site in je favorieten . Ik wil wel duidelijk vermelden dat ik geen reclame probeer te maken voor mijn site. Via deze weg gaat het het makkelijkst op je iPhone omdat het typwerk scheelt! Ik heb er geen advertenties op staan dus het zou zinloos zijn om de site te promoten . Veel plezier ermee! Laatst gewijzigd door FiXeR; 08-01-09 om 12:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leuk initiatief, maar sinds wanneer is het legaal om series op je site te hosten?
|
||||
|
||||
Frasier staat erin!! Al 5 jaar mijn favoriete serie. Jammer dat het gestopt is
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Dus voor de duidelijkheid: Ik host niet de series |
|
|||
|
|||
Dus je wil enkel wat goedkoop hits halen door te linken naar een andere site?
Dan kan iedereen evengoed direct http://3click.tv/iphone/page.php in de bookmarks zetten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is een gunst, en als je kritiek hebt doe dat dan liever via PM ofzo. Ik probeer het zo simpel mogelijk te maken voor iedereen. Dankje voor je begrip! |
|
||||
|
||||
Ah, okee, dan heb ik niks geschreven. Maar de echt leuke series neem ik gewoon op met een handig Pinnacle apparaatje. Direct in het juiste formaat zo hopsakee op mijn iPhone zonder enige ander apparaat ertussen. Kan geen site tegenop.
|
|
|||
|
|||
Zeker nice! Goeie tip!
|
|
|||
|
|||
Zo wat is iedereen ondankbaar ja en vol kritiek!
Bedankt fixer voor deze link! Kan wel es handig wezen als me verveel. Via 3G zal voor mij te lang duren, want heb KPN en heeft maar 128 kbps max. Laatst gewijzigd door Reverb; 08-01-09 om 14:10. |
|
||||
|
||||
idd, bedankt Fixer. Nu nog wat belgische (nieuws,verkeer,weer,TV) sites erbij en .... nice.
Heb hem al naar enkele collegas gemaild. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bedankt! Lijkt me een top-site!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Voor de iPhone is het gratis. Voor de PC in extra hoge kwaliteit moet je gewoon betalen
|
|
||||
|
||||
Tip: Wil je ze off-line kunnen bekijken?
Dan kan je ze via Quicktime Pro gewoon opslaan naar je pc (.mp4) en via itunes op je iphone gooien. |
|
||||
|
||||
@ FiXeR:
Dit is één van de betere Belgische Nieuwssites, aangepast voor mobiel internet De Standaard Mobile - Home |
|
|||
|
|||
een te gekke site dit!, dankje voor dat, nu kan ik mythbusters onderweg bekijken
|
|
||||
|
||||
WOOOW super dit! werkt als een trein!!!!!!!!
|
|||
|
|||
Heb ik gewoon netjes betaald voor een account daar, kan dit gratis, zonder aankondiging :S what tje fuvk
|
|
||||
|
||||
Vraagje: Is het mss mogelijk om bij die series voor een groter lettertype te kiezen? Dan hoeven we niet meer in te zoomen. I know, I'm so lazy !
|
Labels |
series serie kijken tv |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in films en series | blaugrana | Chat en geruchten | 16 | 02-03-09 00:52 |
|
|