Legaal series kijken op de iPhone! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij nokken alle 2,5 men afleveringen er na 2 min 59 sec mee... Streamt in eerste instantie als een trein, maar dan stopt ineens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij nokken alle 2,5 men afleveringen er na 2 min 59 sec mee...
Streamt in eerste instantie als een trein, maar dan stopt ineens alles... meer mensen soortgelijke problemen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hiero t zelfde ,, eerste 2 minute,, dan hangt die vast
macbook oke,, die heb ik niet,, Laatst gewijzigd door King1987; 14-01-09 om 13:37. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Het zijn .mov's. Excuus. Edit2: IK had het waarschijnlijk beter kunnen opslaan als mp4. :') Laatst gewijzigd door Keptflyer; 14-01-09 om 14:12. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wat ook prima werkt:
gewoon via je je pc naar de gewenste aflevering klikken, dan filmpje starten, rechts klikken op de pagina, bron weergeven... even de link van de stream, zoek naar iets met .mp4 erachter, in een nieuw browservenster kopieren/plakken Bijvoorbeeld: http://beta.in2streams.com/medialink...f.Men.5x08.mp4 en je kunt zo de aflevering downloaden! Gebruik zelf Safari als browser, zo kun je heel simpel meerdere afleveringen tegelijk downloaden... bij mij rolt nu heel seizoen 5 binnen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar met jou manier haal je de zelfde snelheid lijkt me, enige verschil is dat jij ze buffert in je browser in verschillende tabbladen en ik ze ineens download zonder tig schermen open te hebben staan (safari heeft 1 schermpje waarin al je download voortgangen te zien zijn), maar idee is inprincipe hetzelfde |
|
|||
|
|||
Toch lijkt het heel veel sneller te gaan. Maar misschien is de 24-server sneller dan die Two and a half men ofzo.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens, over de traagheid. Ik denk dat het druk is ofzo. Gister had ik er zelf ook wat last van! Ik krijg dan ook ontiegelijk veel hits op mijn website |
|
||||
|
||||
Citaat:
maarre.. wel thnx
|
|||
|
|||
Fixer allereerst wil ik zeggen dat je site top is! Heb hem zelfs al toegevoegd aan mijn HOME screen.
Maar vanmiddag toen ik alles ff ging testen liep alles als een trein. Maar als ik nu kijk loopt het allemaal wat trager, Chapelle Show loopt om de paar seconden vast, ligt dit dan aan de drukte? Heb net ook ff geprobeerd om Friends te kijken (die ik vanmiddag ook had getest). Hij loopt wel alleen werkt de optie dat je scherm draait (als je je Iphone draait) niet? Is dit een bug? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zoals gezegd linkt ie alleen naar de site. Bugs enzo horen bij de makers van de site. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ligt het aan mij of zijn die series down?
edit: Heel 3click tv (de hoster) is super traag. Hopelijk het morgen weer up! |
|
||||
|
||||
Hij is er terug maar via PC/Mac krijg - ik althans- een vraagteken...
btw op iPhone is het zelfde verhaal.... |
|
||||
|
||||
Vraagje: Gaat dit probleem niet enkel maar erger worden? Daar meer en meer mensen die site leren kennen?
Volgens mij is een snellere server ofzo, de enige oplossing ... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hopelijk zetten ze een snellere server neer. |
|
||||
|
||||
De host vd series zelf kan idd een snellere server installeren (daar er blijkbaar betaald wordt voor die series door de premium gebruikers). Maar hoe geraak je eigenlijk gratis aan de links voor de iPhone?
|
Labels |
series serie kijken tv |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in films en series | blaugrana | Chat en geruchten | 16 | 02-03-09 00:52 |
|
|