//

Real Soccer 2009 updaten in de NL Store

Real Soccer 2009 updaten in de NL Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kocht bij uitkomst in de appstore Real Soccer 2009, hetzelfde prog als Real Football 2009. Nu begrijp ik dat Real Football al enige updates ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-02-09, 21:13
pjotr28 pjotr28 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 51
Standaard Real Soccer 2009 updaten in de NL Store

Hallo,

Kocht bij uitkomst in de appstore Real Soccer 2009, hetzelfde prog als Real Football 2009. Nu begrijp ik dat Real Football al enige updates heeft gehad, maar Real Soccer updaten lukt niet omdat dat nu alleen in de Amerikaanse store te verkrijgen is. Weet iemand een workaround?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-09, 21:16
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Dus je hebt RF09 in vanuit de Amerikaanse Store gekocht ... Als je met een Amerikaans account bent aangemeld moet dat toch lukken?

Maar dus Real Football 09 in NL en BE is dus gelijk aan Real Soccer 2009 in US? Ik snap het eigenlijk niet. Wat bedoel je met dat het NU alleen in de Amerikaanse store te verkrijgen is? Het Amerikaanse spel? Want dat is nu wel vrij logisch...

Probeer het gewoon eens met dat Amerikaanse account, laat iets weten als het niet lukt (of wel natuurlijk)
  #3  
Oud 20-02-09, 00:02
pjotr28 pjotr28 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 51
Standaard

Ik meende dat ik hem in de nl store had gekocht, ten tijde van uitkomst waren ze allebei te kiezen, maar kan me vergissen, tot slot heb ik mijn iphone via de us store gekocht.
In ieder geval kom ik de us itunes store niet (meer?) in.
  #4  
Oud 21-02-09, 00:03
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Hmm, ook niet als je gewoon in itunes hoofdpagina vanonder je land wijzigt? Normaal gezien zou je er zo toch inmoeten, een andere manier ken ik (nog) niet...
  #5  
Oud 21-02-09, 01:09
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, daarom heb ik een klachtmail naar Gameloft gestuurd met het probleem en dat ik een oplossing van hun kant zou willen zien. Ik hoop dat ze snel antwoorden
  #6  
Oud 22-02-09, 18:33
pjotr28 pjotr28 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 51
Standaard

Zal ook maar een klacht sturen, laat even weten hoe dit afloopt, btw heb de game toch echt in de NL store aangeschaft volgens mijn aankoopgeschiedenis.
  #7  
Oud 26-02-09, 18:15
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Ik heb een antwoord gekregen:

Geachte heer *****,

Hartelijk dank dat u contact met ons op.

Voor toekomstige correspondentie over deze zaak, verwijzen wij u naar het volgende nummer: CID-************

Hiervoor moet u contact opnemen met de iTunes Store Customer Support, want zij zijn verantwoordelijk voor de verkoop van het spel.

Heel erg bedankt en nogmaals excuses voor het ongemak
Lindy
Gameloft Customer Support.
E-mail adres: support@gameloft.com



Nu ga ik maar hetzelfde bericht sturen naar iTunes.
  #8  
Oud 26-02-09, 19:42
pjotr28 pjotr28 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 51
Standaard

Hetzelfde bericht kreeg ik ook. Itunes verwees mij door naar de programmamaker. Kastje naar de muur.

update Edoch toch een reactie van itunes, programma kan niet worden geupdate, maar ter compensatie 5 credit points te gebruiken voor de itunes store:

Unfortunately, because this item is no longer in the store I can't post it back to your account, and I can't refund you for this purchase because it was purchased over 60 days ago.

If you would like the "Real Football 2009" app you will have to purchase it. To off set the cost, I have issued 5 song credits to your
iTunes Store account. You can use these to buy the individual songs of your choice from the iTunes Store, but they can't be used towards app purchases.


Nou redelijk afgehandeld.

Laatst gewijzigd door pjotr28; 28-02-09 om 17:07. Reden: Edit knop gebruiken aub
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Review: Real Soccer 2009 iCulture iPhone Apps 35 21-09-08 16:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:10.