Legaal series kijken op de iPhone! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mackjenzie Vraagje: Is het mss mogelijk om bij die series voor een groter lettertype te kiezen? Dan hoeven we niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het is een link. Dus tekstueel is het aan de eigenaar van de site...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Series zijn waarschijnlijk een beetje te HD om op 3G te laden, te minste House dan. Hij geeft het op na 30 sec, het duurt sowieso al 15 sec op Wi-Fi dus 3G kan je wel vergeten.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sweet, de eerste links zijn allemaal veranderd !! thx
Je moet wel wachten tot het filmpje volledig is ingeladen! Dan rechts klikken, bron opslaan. 0,5sec later staat ie op je pc ;-)! Laatst gewijzigd door King1987; 09-01-09 om 19:10. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Zo, bedankt voor alle reacties.
Ik heb de links van de series op mijn site op een rijtje gezet. Helaas kan ik de seizoenen en de aflevering niet doen. Dat zou ontzettend veel werk zijn en iedere week moet ik alles weer updaten. Ik denk dat er niet snel een serie bijkomt dus die heb ik op mijn site allemaal op een rijtje gezet zodat het wat overzichtelijker is. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Iemand anders (Woms op Techzine) en ik gaan proberen een interface in alle pagina's te maken (automatisch) zodat het er goed uit ziet speciaal voor de iPhone. Hou de pagina in de gaten de komende dagen
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je daar precies mee, Fixer? Dat de fontgrootte van de teksten groter wordt bij die series-site? En dan je dus niet aldoor hoeft te zoomen om het te lezen? Zo ja en je bent er dan toch mee bezig ... Zoek functie zou ook wel handig zijn dan.
|
|
|||
|
|||
Over 3G gaat het ook top.. heerlijk (zelfs zonder bufferen) eff een office epi kijken tijdens het onderpoepen van bibliotheek toiletten
|
|
||||
|
||||
@Inn.art: toch opletten dat je niet over je limiet gaat, toch snel 150Mb per aflevering !!
|
|
|||
|
|||
Werkt hier niet:S
Heb geen idee hoe ik ze zo kan afspelen als ik met me iphone naar die series ga. Krijg een melding dat ik ze niet kan afspelen:S |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
edit: En de hele interface is klaar Laatst gewijzigd door FiXeR; 10-01-09 om 01:30. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De bug dat het plaatje verkeerd staat wordt nog gefixt. |
|
|||
|
|||
Uitstekend gedaan, Fixer!
Idd dat plaatje komt niet mooi in het beeld te staan. Als je dat nog zou kunnen fixen Is het ook mogelijk dat er bovenaan een search functie komt. En zou nog mooier zijn als soort realtime search functie is, ala Cydia dat heeft zeg maar. Hiermee bedoel ik, dat als je bijv. de 'S' intypt dat dan automatisch alle series komen die beginnen met een s. |
|
||||
|
||||
@ Reverb: Is dat niet wat overbodig? En trouwens, de searchfunctie die jij beschrijft kan volgens mij enkel worden gebruikt onder de vorm van een echte app.
|
|
||||
|
||||
Daarbovenop, om zo'n functie te krijgen zou je iets als flash (weet niet zeker?) nodig hebben om een realtime functie te krijgen...
Laatst gewijzigd door Gilliam; 10-01-09 om 17:27. |
|
||||
|
||||
Het is btw iPhoneclub en niet iPhone Club
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in films en series | blaugrana | Chat en geruchten | 16 | 02-03-09 00:52 |
|
|