Legaal series kijken op de iPhone! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Erg gaaf hoor! Thx!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Erg gaaf hoor!
Thx!
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
misschien voelt iemand anders zich geroepen, hoedanook een sterk idee en een goeie site, bedankt
|
|
||||
|
||||
Hai Fixer, in iedergeval bedankt voor het delen van je tips/site, maar ik als leek kom er niet goed uit, ik heb je site bekeken en wat moet ik daarna precies doen, als ik de site toegevoegd hebt bij mijn favorieten om het daarna op mijn iphone te kunnen bekijken/beluisteren?
groetjes, Lucien Ps..iemand anders mag me ook wel wegwijs maken hoor Laatst gewijzigd door Lucien1966; 13-01-09 om 13:04. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Klikken op wat je wil zien. |
|
||||
|
||||
ten eerste dank je wel voor je snelle reactie colliehome, maar moet je dan eerst helemaal naar de pagina met filmpje erop gaan en daarna bewaren bij je favorieten? of de hoofdpagina toevoegen aan je favorieten?
|
|
|||
|
|||
als je de hoofdpagina opslaat in je favorieten kun je toch makkelijk met enkele kliks tot bij het filmpje gaan dat je wilt bekijken?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je het "offline" wil bekijken moet je het eerst downloaden op je PC en dan via iTunes bij je filmpjes zetten, dan via iTunes je iPhone syncen ( ook je films dus) en dan via de iPodfunctie je filmpje bekijken. Laatst gewijzigd door colliehome; 13-01-09 om 13:49. |
|
|||
|
|||
is het mogelijk om een ander icoontje te krijgen als ik een snelkoppeling naar fixer.nl maak? mijn iphone is niet gejailbreaked......
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
idd, via iPhone kan je het gewoon bekijken indien je natuurlijk een netwerkverbinding hebt ( 3G of EDGE of Wi-Fi)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb idownload op mijn iphone staan,,nu vroeg ik me af ,of ik een serie vanuit deze app kan downloaden, inplaats van streamen,,
hebje side indeze app geopent maar helaas,, meschien iemand |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@njim: mij lijkt het onmogelijk deze te downloaden met iDownload. met quicktime lukt het me wel via pc.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Yes, dit is echt geweldig, en ik vind het goed opgezet, heel erg bedankt voor je tijd en moeite.
En trouwens, als je hier wel aan verdiend of niet, boeiend, nu kan ik gratis maar vooral, waar en wanneer ik maar wil naar mijn favoriete series en afleveringen kijken. Geweldig... ps: een ideetje, misschien kan je ook standup comedy erop plaatsen, ik weet niks van copyright op dit gebeid, dus val me ook niet aan mensen, het is een idee. en misschien een zoek balk, voor de luie mensen. |
|
|||
|
|||
Thnx a lot! Heb net even season 3 van 24 gedownload. 24 tabbladen en maar laten laden. Kun je Brotherhood misschien toevoegen?
|
|
|||
|
|||
hoe download jij die series dan,, rechtstreeks na je iphone ,, of doe je dit via de pc?
|
Labels |
series serie kijken tv |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in films en series | blaugrana | Chat en geruchten | 16 | 02-03-09 00:52 |
|
|