iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Tv Kijken? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/28469-tv-kijken.html)

lakie21 06-10-09 15:52

Slingbox Solo. Tv kijken op je iphone.
Ongelooflijk wat een kwaliteit. Overal ter wereld waar internet is kan je je digitale tv bekijken. Film 1 sport 1 wat je maar wilt. GEWELDIG.

apotheosis 06-10-09 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lakie21 (Bericht 361638)
Slingbox Solo. Tv kijken op je iphone.
Ongelooflijk wat een kwaliteit. Overal ter wereld waar internet is kan je je digitale tv bekijken. Film 1 sport 1 wat je maar wilt. GEWELDIG.

Kan jij mij dan eens zeggen waar je zo'n boxen kan kopen en waar het veilig is om te kopen dan?
En is de slingbox HD niet beter dan?

De vraag is dan ook nog;werkt dit wel echt in belgie?
Want op een telenet decoder aansluiten vrees ik dit niet allemaal niet zal gaan.

Ik heb al gekeken of ze in belgie deze nergens verkopen of desnoods elders maar nergens gevonden.

Harley4 06-10-09 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lakie21 (Bericht 361638)
Slingbox Solo. Tv kijken op je iphone.
Ongelooflijk wat een kwaliteit. Overal ter wereld waar internet is kan je je digitale tv bekijken. Film 1 sport 1 wat je maar wilt. GEWELDIG.

Alleen Wi-Fi toch?

apotheosis 06-10-09 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 361646)
Alleen Wi-Fi toch?

Geen 3G?
Wat zijt ge daar dan mee?
Wi-Fi is alleen voor thuis dan wat al niet echt nodig is.
Of eventueel dan eens op reis via Wi-Fi van het hotel.Maar that's it.

lakie21 06-10-09 16:02

Hotels?? Ik ken geen hotel zonder Wi-Fi.
Met 3g unrestrictor prima kijken hoor.

Harley4 06-10-09 16:03

Dat bedoel ik, snap ook niet waarom ze zo enthousiast zijn.

lakie21 06-10-09 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 361652)
Dat bedoel ik, snap ook niet waarom ze zo enthousiast zijn.

Wie zo enthousiast? Ik over dat programma.
Ben veel op reis en kan overal alles volgen.
Als je hele dag thuis zit of op je werk heb je er weinig aan.

apotheosis 06-10-09 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lakie21 (Bericht 361658)
Wie zo enthousiast? Ik over dat programma.
Ben veel op reis en kan overal alles volgen.
Als je hele dag thuis zit of op je werk heb je er weinig aan.

Das de vraag niet;de vraag is;werkt dit gewoon normaal met 3G?

En waar kan je zo'n slingboxen kopen?

lakie21 06-10-09 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 361659)
Das de vraag niet;de vraag is;werkt dit gewoon normaal met 3G?

En waar kan je zo'n slingboxen kopen?

Normaal werkt het niet met 3g. Met jailbreak wel. Ze zijn wel bezig om de software net als uitzendinggemist 3g mee te geven. Je kan ze op ebay kopen (nederland moeilijk verkrijgbaar)

apotheosis 06-10-09 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lakie21 (Bericht 361662)
Normaal werkt het niet met 3g. Met jailbreak wel. Ze zijn wel bezig om de software net als uitzendinggemist 3g mee te geven. Je kan ze op ebay kopen (nederland moeilijk verkrijgbaar)

Bedankt voor de info maar tja,ik ben er niet veel mee dan.

WDS001 06-10-09 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 361672)
Bedankt voor de info maar tja,ik ben er niet veel mee dan.

Mobistar biedt toch tv aan? Ik denk dat die streaming van Mobistar je op korte termijn toch voordeliger uitkomt dan zo'n Slingbox én het werkt ook en snel. Zelfs over EDGE.

lakie21 06-10-09 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 361717)
Mobistar biedt toch tv aan? Ik denk dat die streaming van Mobistar je op korte termijn toch voordeliger uitkomt dan zo'n Slingbox én het werkt ook en snel. Zelfs over EDGE.

Ten eerste, mobistar is belgisch. Ten 2e, ik vraag mij af of ze ook film 1 en andere betaalzenders doorsturen.

WDS001 06-10-09 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lakie21 (Bericht 361729)
Ten eerste, mobistar is belgisch. Ten 2e, ik vraag mij af of ze ook film 1 en andere betaalzenders doorsturen.

Inderdaad, Mobistar is Belgisch? Maar waarom is dat een probleem? iPhoneclub is de grootste iPhone-site van de Benelux. Daar hoort dus ook België bij. Is deze oplossing dus niet van toepassing op jou, dan kan je ze negeren ;) Ik gaf het gewoon even aan voor Belgische leden van iPhoneclub die (toevallig) Mobistar zijn en niet van het bestaan van die streaming tv afwisten.

Er worden trouwens 24 zenders gestreamd, waaronder enkele die ik zelfs met de kabeltv niet kan ontvangen. Eurosport is daar bijvoorbeeld één van. Film of betaalzenders worden (waarschijnlijk) niet gestreamd.

apotheosis 06-10-09 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 361717)
Mobistar biedt toch tv aan? Ik denk dat die streaming van Mobistar je op korte termijn toch voordeliger uitkomt dan zo'n Slingbox én het werkt ook en snel. Zelfs over EDGE.

Ik heb mobile tv van mobistar; vanaf 1november kost het 0,49cent per uur.Das op zich niet veel geld maar wel als je iedere dag bv 2uren gebruik van maakt.Ik heb het getest en je verbruikt idd niks van data.Op je iphone die telt de data wel mee maar mobistar niet.Gelukkig maar want anders zou ik nie toekomen met mijn 2GB.
Het probleem bij mobile tv is;geen vtm,geen 2beGeen vt4, geen vijf tv.Buiten èèn en canvas niks van vlaamse zenders,heel jammer.
Via edge goed werken?Soms wel ja ; als ik op mijn werk mijn iphone mooi laat liggen en niet aankom en vol bereik heb dan lukt het nog vrij aardig maar vanaf je je verplaatst of minder beeik hebt is het meestal omzeep.Constant uitvallen/stoppen en moet dat ding terug herladen en soms denk je, we zijn terug vertrokken maar dan binnen de 1minuut terug omzeep.
Via stabiele 3G geen probleem,dan werkt het wel heel goed vind ik.De voetbal bekijken is beter dan via edge kijken ook.EDGE kan dit niet zo aan en we weten edge trager is dan 3G.
Het andere probleem is er op veel plaatsen nog geen 3G is laat staan stabiele 3G.Buiten geen of zelden problemen maar telkens je ergens binnen gaat is het meestal ook noppes en krijg je edge te zien.
Het is ook geene hd,daar liegt mobistar in.
Maar het is er wel op vooruit gegaan want vorig jaar nog was het echt helemaal niet goed en had dit van mobistar gezien toen en had dan op dat moment proximus om tv te kijken= zelfs op 3G viel het regelmatig stil bij proximus,bij mobistar nog niet voorgehad voorlopig.Het is dus eindelijk eens een kleine stap vooruit die ze hebben gezet maar het is nog niet goed genoeg.Als men mensen wil overtuigen gaan ze goedkoper moeten worden en overal goede 3G bereik hebben.

cem_burak 12-10-09 17:26

Ik heb nettv appsin mijn iphone, maar die werkt allen met Wi-Fi. Er zijn honderden zenders wel gratis zenders is genoeg hoor niet slecht. Is er een apps of een programme die 3g van proveider als Wi-Fi kan maken of die nettv denkt dat Wi-Fi is?
Groetjes Cem

JWVD 12-10-09 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cem_burak (Bericht 365283)
Ik heb nettv appsin mijn iphone, maar die werkt allen met Wi-Fi. Er zijn honderden zenders wel gratis zenders is genoeg hoor niet slecht. Is er een apps of een programme die 3g van proveider als Wi-Fi kan maken of die nettv denkt dat Wi-Fi is?
Groetjes Cem

Probeer VoIPOver3G uit Cydia ;)

Bordyl 14-10-09 12:48

Ik kijk TV via de Mobistar-optie 'Mobile TV'. Heel handig, geen abonnement op te nemen. Waar en wanneer je maar wilt!

Natuurlijk niet voor de Nederlanders.

apotheosis 14-10-09 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 366791)
Ik kijk TV via de Mobistar-optie 'Mobile TV'. Heel handig, geen abonnement op te nemen. Waar en wanneer je maar wilt!

Natuurlijk niet voor de Nederlanders.

Via EDGE is nu niet bepaald goed om naar te kijken.
En vanaf 1 november 0,49 cent per uur.
Ook geen vtm,2be,vt4,vijf tv heel jammer.

Bimmer 14-10-09 13:26

Is het in de tussentijd misschien iemand gelukt e.e.a. via T-mobile aan de praat te krijgen? Ik bedoel inmiddels draai ik op 3.1.1.2 met Jailbreak en zou het zomaar kunnen zijn met de juiste app dat e.e.a. nu wel werkt???

Dejive 14-10-09 16:47

Nope..denk ook dat Iphoneclub het anders wel gelijk vermeld als er zoiets is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:06.