iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Tv Kijken? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/28469-tv-kijken.html)

koen2709 18-10-09 16:53

met uitzending gemist app?

Undertaxxx 18-10-09 17:32

EyeTV + Elgato Hybrid.

Bimmer 19-10-09 13:30

Jammer dat dit alleen over Wi-Fi werkt (ik meen dat EyeTV vanwege een easteregg uit de Appstore is gehaald). En niet anders dan Slingbox en Orb.

Nee helaas allemaal lapmiddelen ....

kuotje 19-10-09 13:58

3g unrestrictor will do the magic i think.


en zelf ook een leek hiermee:
ik heb EyeTV en Slingbox
iemand die me uitlegt hoe het werkt?

eyetv alleen voor mac?
slingbox moet ik allemaal boxen toevoegen :)

Laurens12 30-10-09 10:59

TV app
 
Weet iemand wat een goed streamende TV app is voor de iPhone?;)

Mysteriousgirl_ 30-10-09 11:10

Ik gebruik tvu lite, maar zijn sowieso geen nederlandse zenders. Wel belgische MTV en NBC en BCC enzo..

Laurens12 30-10-09 11:12

Oke ik zal ff kijken ik heb er liever eentje met nog Nederlandse zenders maar dat wordt lastig denk ik.

Mysteriousgirl_ 30-10-09 11:51

Ja die is er (nog) niet ivm rechten.

iMario 30-10-09 12:40

Discussies samengevoegd.

serapim 30-10-09 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cem_burak (Bericht 365283)
Ik heb nettv appsin mijn iphone, maar die werkt allen met Wi-Fi. Er zijn honderden zenders wel gratis zenders is genoeg hoor niet slecht. Is er een apps of een programme die 3g van proveider als Wi-Fi kan maken of die nettv denkt dat Wi-Fi is?
Groetjes Cem

net tv heeft een update gehad waarbij je bij instellingen menu van je iphone
een schakelaar is om van Wi-Fi over te gaan op cellular network (3g dus)
persoonlijk vind ik net tv een van de beste applicaties met meer dan honderd zenders van over de hele wereld, een aanrader dus:cool:

Shorty007 30-10-09 13:45

Netherlands (2): TV West, Zeilsteen TV.

Maar 2 nederlandse zenders :P En die zijn nou ook niet bepaald interessant te noemen. Wat moet je hier in vredesnaam mee dan?

apotheosis 30-10-09 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door serapim (Bericht 376938)
net tv heeft een update gehad waarbij je bij instellingen menu van je iphone
een schakelaar is om van Wi-Fi over te gaan op cellular network (3g dus)
persoonlijk vind ik net tv een van de beste applicaties met meer dan honderd zenders van over de hele wereld, een aanrader dus:cool:

Bij mij werkte net tv niet.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 376948)
Netherlands (2): TV West, Zeilsteen TV.

Maar 2 nederlandse zenders :P En die zijn nou ook niet bepaald interessant te noemen. Wat moet je hier in vredesnaam mee dan?

Tja,als je in 3G gebied zit dan zit je nog zo slecht niet met mobistar vind ik.
Tis natuurlijk 0,49 cent per uur maarja,ik gebruik het allesins maar tis wel dus aangeraden via 3G te kijken.via Wi-Fi gaat helaas niet.
Ik heb al via één en canvas naar de voetbal kunnen kijken maar helaas zitte er 2be en vt4 nog niet bij.

Wel 4 eurosporten en op la deux had ik standard gezien,zat wel op het werk maar soit,toch een brok naar de voetbal zo kunnen kijken.
Ook het nieuws volg ik er altijd op of terzake als ik ergens anders ben zoals oa op het werk.

bohr2009 02-11-09 15:09

Ik heb slingbox solo gekocht bij UPC winkel. Op die box heb ik mijn sateliet decoder aangesloten. Tevens heb ik dat programma 3G unrestrictor draaien en slingplayer op mij iphone werkt over 3G verbinding fantastisch. Heb nu 2000 zender tot mijn beschikking. Het werkt ook gewoon met digitenne kastje. Het werkt met elke videobron. Het beeldkwaliteit is supergoed. Kan dat iedereen aanraden.

JWVD 02-11-09 16:59

Sowieso om echte TV op je iPhone te hebben zou er een antenne in moeten. Anders kan je alleen streaming TV kijken, maar dat doet bijvoorbeeld Slingbox al.

Dejive 11-04-10 09:23

Gisteren bij iemand Slingplayer gezien, gewoon over 3G hoor, en hij heeft geen 3G unrestrictor.
Hij kan alle zenders van thuis ontvangen en zappen, over 3G was de kwaliteit ook gewoon goed.

paulT 17-08-10 19:58

Is andersom mogelijk???
De film van de iPhone op de tv bekijken? Kan dat?
Speciale kabel nodig of zo ?

lakie21 17-08-10 19:59

Ja gewoon tv-out kabel gebruiken.

paulT 17-08-10 20:11

Merci. Ik ga zoeken op internet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:09.