Gratis sms-en, of vervangings-oplossing??? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Even die situatie schetsen: de vriendin woont in de UK, nu als ik haar sms kost me dit natuurlijk op het eind van de maand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gratis sms-en, of vervangings-oplossing???
Even die situatie schetsen: de vriendin woont in de UK, nu als ik haar sms kost me dit natuurlijk op het eind van de maand een enorm bedrag! Dus aangezien zij haar telefoon eind deze maand gaat upgraden naar een Iphone 3G, had ik gedacht aan een oplossing hiervoor. Is er een applicatie die berichten kan sturen via Wi-Fi en die laat ons zeggen om de 10 of 15 minuten geupdate word, zodat je een tekstbalonnetje op je applicatie krijgt ter verwittiging van het nieuwe bericht....
Of een andere oplossing hiervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat dacht je van de email functie op je iPhone?
|
|
|||
|
|||
Email functie is een beetje omslachtig, ik gebruik nu al 3 mail accounts aangezien ik zelfstandige ben. Dus daar was ik zelf ook wel op gekomen
|
|
|||
|
|||
Als je de applicatie q contacts gebruikt kan je met een paar drukken op de knop je email starten.. Misschien is dat een oplossing. Misschien is er ook wel een betere app voor. Of stuur een NL simkaartje naar de UK dat ze in haar oude telefoon doet. Ontvangen in het buitenland is gratis en het gaat bij jou gewoon uit je bundel.
|
|
||||
|
||||
Of je installeert beide beejiveIM (of elk ander IM app), kun je lekker msn-en......
|
||||
|
||||
Of je installeert BiteSms. Kan je lekker smsjes versturen via Wi-fi voor ik meen 6 cent per stuk. Moet je wel ff registreren en dan tegoed inkopen. Maar lijkt me een stuk goedkoper dan via je telecom provider.
biteSMS helaas moet je je ihpone wel gaan jailbreaken aangezien je deze app niet via de appstore kan installeren maar via cydia |
|
||||
|
||||
Citaat:
Smsen heeft net zo veel handelingen nodig...
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar msn zal het makkelijkste zijn als je beiden een iPhone hebt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mischien fring erop en backgrounder die geeft wel geluidjes en aanduiding dat je een bericht binnen hebt.
groeten bull |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS Maximaal oplossing ? | lifeofsoccer | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-07-10 19:21 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
|
|