iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   iMob! Nieuwe coole Mafia game! (en gratis) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/28577-imob-nieuwe-coole-mafia-game-gratis.html)

michke 18-01-09 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel (Bericht 245590)
Waarom moeilijk doen met jaartallen verzetten. Sluit iMob, open mobsters.dat in de Documents folder van iMob. Dat bestand is gewoon XML formaat. Zet erin hoeveel geld je wilt, hoeveel je op de bank wilt, hoe sterk je wilt zijn... kortom ALLES. Start iMob weer en voila. Simple as that. En ik kan er ook mee want dit spel is zo brak als wat. Heb me nu net iets teveel network errors van het goede gezien. :mad: Snap ook niet waar al die network errors vandaan komen als je geld, kracht, wapens , etc ook allemaal client-side te bepalen zijn. Echt HEEL slecht in elkaar gezet dit. Game is leuk, software is ronduit slecht!

Waaaw, een hex cheat. Dat is bij mij geleden van carmagedon. Wist niet dat programmers nog zo laks zijn

Runaque 18-01-09 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel (Bericht 245590)
Waarom moeilijk doen met jaartallen verzetten. Sluit iMob, open mobsters.dat in de Documents folder van iMob. Dat bestand is gewoon XML formaat. Zet erin hoeveel geld je wilt, hoeveel je op de bank wilt, hoe sterk je wilt zijn... kortom ALLES. Start iMob weer en voila. Simple as that. En ik kan er ook mee want dit spel is zo brak als wat. Heb me nu net iets teveel network errors van het goede gezien. :mad: Snap ook niet waar al die network errors vandaan komen als je geld, kracht, wapens, etc ook allemaal client-side te bepalen zijn. Echt HEEL slecht in elkaar gezet dit. Game is leuk, software is ronduit slecht!


Als je iPhone gewoon zonder jailbreak draait kan je niet in de bestandstructuur kan rommelen kan je het op de manier doen van de klok te verzetten, kost je evenveel moeite hoor.

InternetRebel 18-01-09 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michke (Bericht 245611)
Waaaw, een hex cheat. Dat is bij mij geleden van carmagedon. Wist niet dat programmers nog zo laks zijn

Erger nog, XML is gewoon ASCII, dus kan met iedere text-editor en minder kans op "ver*****n" dan met een HEX-editor. Enige wat je in de gaten moet houden is dat alles blijft kloppen, dus dat je bijvoorbeeld niet 200 strength zet terwijl je maxstrength maar op 10 staat. En dat geldt ook voor hoeveel geld je op de bank zet en hoeveel je mag opnemen etc.

EDIT
Ik had ook niet verwacht dat het zo simpel zou zijn. Eigenlijk had ik in de eerste plaats een kopie van het bestand gemaakt zodat ik die terug kon zetten als ik helemaal in de pan werd gehakt. Toen dat bleek te werken wilde ik eens zien hoe de data in dit bestand werd opgeslagen om het te vergelijken met een nieuwere versie in de hoop zo te kunnen uitvissen wat de structuur van het bestand was.


Runaque 18-01-09 17:52

Ik heb net weer een andere bug gevonden dat je heel rijk maakt en terwijl ook enorm veel schulden geeft.

Je cash dat je verdiend of verliest als het op bijvoorbeeld op -1.500.000$ staat en je wil het op je rekening zetten, haal de - weg en je stort een positief bedrag op je rekening, maar dat verhaalt zich weer in een groter negatief bedrag cash (zie onderstaande afbeelding).

http://www.pictureparking.com/pic/91758/mode/L/img.jpg

sjeik 18-01-09 18:02

Ik voorspel een update met iedereen weer op level 1

bhunt 18-01-09 18:18

hey,
voeg me toe: 103754733 ;)

SlickAxe 18-01-09 18:28

idd een update met een reset van alle accounts. Wat een bugs helaas

maupie 18-01-09 18:29

add me ff :D 107619806 :)

sjako 18-01-09 18:43

Lijkt me leuk
Code 107892474
Sjako sugar

wezsie 18-01-09 19:01

Mijne: 102952860

Yzord 18-01-09 19:10

koop geen betaalde pakketten!!!

Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb :D

blablaman 18-01-09 19:14

mijn code is 102754053.

Dit is echt wel een leuk spel.

Yzord 18-01-09 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel (Bericht 245590)
Waarom moeilijk doen met jaartallen verzetten. Sluit iMob, open mobsters.dat in de Documents folder van iMob. Dat bestand is gewoon XML formaat. Zet erin hoeveel geld je wilt, hoeveel je op de bank wilt, hoe sterk je wilt zijn... kortom ALLES. Start iMob weer en voila. Simple as that. En ik kan er ook mee want dit spel is zo brak als wat. Heb me nu net iets teveel network errors van het goede gezien. :mad: Snap ook niet waar al die network errors vandaan komen als je geld, kracht, wapens, etc ook allemaal client-side te bepalen zijn. Echt HEEL slecht in elkaar gezet dit. Game is leuk, software is ronduit slecht!

Moet je me toch eens vertellen hoe ik dat doe dan, want ik kan er niks uit opmaken namelijk.

hakkie37 18-01-09 19:47

voeg me toe:D 105775208

ik probeer telkens opnieuw om een mobb toetevoegen lukt niet geeft steeds een foutmelding kunnen jullie mijn toevoegen bedankt (het is net omerta heftig spel)

Yzord 18-01-09 21:59

Ok, mijn app werkt niet meer, meer mensen hier last van? Hij springt de hele tijd terug naar springboard :(

Reshad 18-01-09 22:17

Hey ik heb ook een Imob code voeg me toe ik voeg jullie ook toe!!
mijn code: 106778583

nielss 18-01-09 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 245691)
Ok, mijn app werkt niet meer, meer mensen hier last van? Hij springt de hele tijd terug naar springboard :(

Heb ik ook last van, na stuk of 20 keer proberen en iPhone herstarten lukt het wel is :P

SlickAxe 18-01-09 22:49

ook last van hier. Denk dat ze druk bezig zijn met de server en de serverload te verbeteren.

Markvw 18-01-09 23:21

Het loopt echt voor geen meter meer...
Mijn exp punten vallen zelfs elke x terug.
Ik ga denk ik maar wachten tot de update er is.

Nummer is trouwens 100804235
Naam in het spel: silvio dante

glennseegers 18-01-09 23:45

die van mij is 102929889 alleen jammerdat de software buggy is


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:34.