iMob! Nieuwe coole Mafia game! (en gratis) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is een nieuwe gratis game in de AppStore genaamd iMob! Erg leuk en verslavend! kijk voor meer info: iMob Hits The iPhone: Prepare To ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMob! Nieuwe coole Mafia game! (en gratis)
Er is een nieuwe gratis game in de AppStore genaamd iMob!
Erg leuk en verslavend! kijk voor meer info: iMob Hits The iPhone: Prepare To Become An Addict Word meteen lid van mijn Mob, hoe groter onze Mob, hoe sterker we zijn!!! Friend code: 100390882 (edit) Als je mijn friend code intypt krijg je niet automatisch al mijn mob leden erbij, dus post hier ook je eigen code zodat ook jij door iedereen toegevoegd kan worden Als het ware wordt dit dan het: iMob Friend Code Uitwisselings Topic! Laatst gewijzigd door pukkert; 15-01-09 om 17:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb je toegevoegd. John Abruzzi op dat spel
|
|
||||
|
||||
Die respect points die je erbij kunt kopen zijn niet zo goedkoop
10 Respect points - $0.99 75 Respect ponts - $4.99 200 Respect points - $9.99 400 Respect points - $19.99
|
|||
|
|||
slaat inderdaad nergens op.. maja sommige mensen willen zo graag beter worden dat ze mss zelfs geld ervoor over hebben.
wat is jouw code imario? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
humm saai spel!
|
|
|||
|
|||
Hoi ik heb je ook toegevoegd, mijn code is 100804235, mijn naam is silvio dante
|
|
|||
|
|||
Mijne 100955159
|
|
|||
|
|||
Mijn code is 101265003
|
|
|||
|
|||
Heb jullie allemaal toegevoegd. Mijn code: 100515232
|
|
|||
|
|||
same here: code 100-593-452
|
|
|||
|
|||
mijne is 100837736
|
|
|||
|
|||
ik kom er ook bij. jeeeuj, de iphoneclub mob
code is 101373348 naam is michke |
|
|||
|
|||
mijn friend code is : 100799320
|
|
||||
|
||||
Iedereen invited, mijne is 101408478
|
|
||||
|
||||
Zucht... wat een gezeik weer met die App Store. Wil ik ook eens een keer meedoen met iets krijg ik eerst geouwehoer met nieuwe voorwaarden die zich hoe dan ook niet laten uitprinten omdat de link niet werkt. Ben ik eindelijk zover om het toch te downloaden krijg ik dit:
Ik heb het nu echt helemaal gehad met die smerige pokkestore. Ik ga wel weer via het alternatieve circuit en dan doe ik mee!
|
||||
|
||||
Heb 'm erop. Mijn naam was net 1 karakter te lang, dus heb nu "--------" genomen. Mijn code is schijnbaar ---------.
Laatst gewijzigd door InternetRebel; 18-01-09 om 17:36. |
|
||||
|
||||
iMob Online in de App Store: crimineel goed?
iMob Online is een iPhone-versie van Mob Wars. In dit spel moet je met criminele activiteiten zoals het stelen van portemonnees geld en respect zien te verdienen.
Lees verder over: iMob Online in de App Store: crimineel goed? |
|
|||
|
|||
Voeg me toe! 100340949
|
|
|||
|
|||
iMob Online
Een zeer gaaf online maffia game, gratis! Doet me een beetje denken aan Omerta/barafranca.com Join the iphoneclub mob, als je ook speelt voeg dan deze mensen toe: Voeg me toe! 102881813 Heb jullie ook allemaal toegevoegd... Post hieronder ook jouw iMob id! Op deze wijze krijgen we een leuke iphoneclub.nl mob Is er al een hitlist SIlvio Dante on the hitlist ? Laatst gewijzigd door SlickAxe; 17-01-09 om 13:52. |
Labels |
add me, friends, imob |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMobsters, een nieuwe mafia game! | seyfo | iPhone Games | 150 | 15-12-11 18:00 |
Beste mafia-game | xprog | iPhone Games | 6 | 07-10-10 19:30 |
iMafia, gratis mmorpg gebasseerd op de Mafia!! erg leuk! | jeffrey1k | iPhone Apps | 56 | 21-11-09 13:23 |
|
|