iMobsters, een nieuwe mafia game! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Weer een coole nieuwe mafia game. Het is een beetje een kruising van imob & mafia live Voeg met toe : QST3Q Codes: dirkpostma: 1T41N ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMobsters, een nieuwe mafia game!
Weer een coole nieuwe mafia game.
Het is een beetje een kruising van imob & mafia live Voeg met toe : QST3Q Codes: dirkpostma: 1T41N grinnage2k: NUST2 Mr.Section: M3Z3M eeldor: VUZPN kmeijer: dtr3nn ti-ta-timo: QDVF22 Damage147: Q378RB onlinejeroen: JND9RG sleepyhead: YVPD7M vrt: K7X649 VeiledSmile: KCVX98 Aaibaar: QT5SN5 Dutch76: JMDUFM Frankvm: artndq Mitch020: E2S9GP hean: tah6ht Mokum3.33: tc679a Bloozy: BUDJ9U T1M: 6WKMYJ Floefie: V7WY45 bluemoon: EKS6W6 LSN-NL: BKWSHU hennequin: TJ383G bigmen99: 22RKPJ Antononvi: xte3ct Intred: BWE6J4 Naeblish: S49YR6 digital_j: uus763 Ted H: HGQWWV digital_j: uus763 Ted H: HGQWWV Gabriel Antonyo: SY6JR5 Oudbrood: C82QW8 Markos86: WJK74S pappiemichel: A2YBUE Elsalvador: K3KBRN Cspr: HNJ5C3 webdesignerlimburg: AGHGYT RoelvdBerg: SAPDD3 doomzie: r34me5 Fireman532: FH5V5E Latinloco: QEX7EE jackass: 4W8V2H weekender: UD8H65 Scherre: 8N69QH Furyian: 7MF4W6 Susie: 3M7NRY markosyamaha: HPX85S rmr: XWJ8GR RVENL: GVH89H Micmulder: XUAQKH kollie: D6GVAA ikzelf: QVEP9P youpy: BDV9PP joooorik: h5wr9t Laatst gewijzigd door WDS001; 03-11-09 om 22:09. Reden: codes toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey, iedereen die mobster speelt.. ga naar deze site en voeg je code toe!
iMobster Friend Adder Degenen die er ook op komen kunnen jou vervolgens toevoegen, scheelt iedereen een hoop gespam mijn code: NUST2 |
|
|||
|
|||
E2S9GP is de mijne
Laten we ons verenigen tot de Iphoneclub Mob Mzzls |
|
||||
|
||||
OT : Heb verschillende nu toegevoegd, maar wanneer komen die daadwerkelijk in je MOB ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hmm Vaag,
Mobs staan nog altijd op 2. maar had oa jou succesvol toegevoegd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha
Jij ook welkom Maar heb problemen met mijn batterij Hij gaat erg snel leeg |
|
|||
|
|||
heb nu een income van 283,350 en mijn upkeep is 12,250 dus krijg elk uur 271,100.
vind het wel lekker zo , heb alleen dus veel geld geinvesteerd in real estate, omdat ik merk dat ik nog veels te weinig equipment heb om andere te attacken, dus ga eerst echt flink investeren, zodat ik uiteindelijk al die dure shit ka kopen en ook onderhouden .
|
||||
|
||||
Tip: Voor flavor points (die je kunt krijgen door installeren (en verwijderen ) van andere storm8 spellen. Moet je inwisselen voor geld.
Daarvan alleen real Estate kopen. Income = 11,5 miljoen Upkeep = 4 Miljoen heb dus per 60min 7,5miljoen. Mijn Skills heb ik voornamelijk in de defense gestoken, en nu steeds meer in de attack zodat ze beetje gelijk blijven. Kan me nu aardig staande houden bij attacks van andere. |
|
|||
|
|||
Voeg me toe r34me5 mijn inkomen 23 miljoen upkeep nog maar 1,4 miljoen deze week ff inkopen doen!
|
|
|||
|
|||
Ik heb iedereen hierboven toegevoegd..
Mijn code is : QEX7EE Income: $25,142,550 Upkeep: $1,931 Je kunt mij toevoegen, ik accepteer altijd... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Income van $86,320,000
en upkeep van $23,154,850 zal eens kijken wie er nog niet in m'n mob staat, want kom er enkele tekort om alle missions te kunnen uitvoeren |
|
|||
|
|||
We hebben zojuist met een paar andere een nederlands imobsters forum opgezet, aangezien er toch best veel nederlanders het spel spelen! Het forum is te vinden op Nederlandse iMobsters Forum • Forumoverzicht
Er gebeurt nu nog niet heel erg veel, maar er komen langzamerhand steeds meer tips bij. We zien je graag terug op het nederlandse imobsters forum! |
|
|||
|
|||
add me 7FSN3H
|
|
|||
|
|||
Hey mensen, ik ben sinds een dag ook keihard verslaafd. Wat een rotspelletjes zijn dit toch ook. Ik moet er gewoon niet aan beginnen haha. Op de PC was ik ook helemaal verslaafd aan Ogame en Tribelwars. Maar dan zit je weer hele avonden achter de pc. Dit doe je gewoon zo op je ipod.. heerlijk!
ohja, mijn naam en code is: Ties HP8VKY ik ga jullie toevoegen |
|
|||
|
|||
Voeg me ff toe bitte:
JYUUKU |
|
|||
|
|||
Mooi spel
voeg me toe plz: hobs TBXQS5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMob! Nieuwe coole Mafia game! (en gratis) | pukkert | iPhone Apps | 453 | 12-12-10 16:01 |
Beste mafia-game | xprog | iPhone Games | 6 | 07-10-10 19:30 |
iMobsters account overzetten | kappah | Archief | 2 | 21-10-09 09:33 |
|
|