Tunin FM discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik TuninFM geinstalleerd. De app werkt prima, ik kan lekker radio luisteren, maar iedere keer wordt na ongeveer een half uur de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tunin FM
Sinds kort heb ik TuninFM geinstalleerd. De app werkt prima, ik kan lekker radio luisteren, maar iedere keer wordt na ongeveer een half uur de app gestopt. Je moet dan de app weer opstarten en opnieuw je radiozender zoeken. Niet onoverkomelijk maar wel lastig. Heeft iemand hier ook ervaring mee, danwel een oplossing voor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb t niet getimed, maar bij mij gaat ie lang door hoor! Ik vind t dat weer schijtirritant dat zodra je een sms krijgt, de app zichzelf ook afsluit..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Je kunt je provider tijdelijk uitzetten!?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zou tunin fm tegenwoordig niet goed via gprs werken met 128k? Niks van gemerkt nog. Al werkt het allemaal beter dan shoutcast want die connect amper.
|
|
|||
|
|||
Ik heb tunin.fm op mijn 2g iphone met webnwalk van t-mobile. Ik kan niet luisteren naar de radio via edge. Wel via Wi-Fi. Is de webnwalk te sloom?
|
|
|||
|
|||
Ik zou wel willen weten, KPN ondersteunt geen streaming-data. Althans je moet hier meer voor betalen dan je Eindeloos online oid. Geldt dit ook voor Tunin.fm of alleen voor Youtube?
|
|
|||
|
|||
nieuwe app radio.be werkt beter
moet niet lang zoeken naar een zender ( trouwens allemaal vlaamse zenders) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
groet boyd |
|
|||
|
|||
Ik heb deze app ook geïnstalleerd op mijn 3g , maar okk bij mij valt de verbinding weg na een kwartiertje. Maakt niet uit welke snelheid ik kies. Erg irritant. Hoop dat er snel een update komt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
word voor elke streaming (muziek en video) extra kosten in rekening gebracht?? |
|
|||
|
|||
Data-streaming word extra voor gerekend. Lees je voorwaarden maar is goed. Meesten weten niet wat dat is maar staat dus Youtube voor en ik denk dus ook die radio meuk. NOg geen heftige rekening gehad dan?
|
|
|||
|
|||
Nou op het moment werk ik in Belgie, woon in Nederland, dus dat valt zoiezo buiten je bundel, gebruik t op t moment dus haast niet, want thuis zit ik gewoon op Wi-Fi.
Maar over een maand ga ik, als t goed is, weer gewoon in NL werken, dus dan ga ik het wel veel gebruiken weer haha |
|
|||
|
|||
waar halen jullie die app vandaan, staat niet in cydia of installer
|
|
|||
|
|||
app store
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sinds ik de laatste update heb geinstalleerd, ben ik van het probleem van het automatisch uitschakelen af. Loopt nu als een zonnetje
|
|
|||
|
|||
Wat ik ook raar vind als ik bij mij tunin.fm, sky.fm classic rock opstart hoor ik iets anders dan rock met die muziek heb ik ook geen probleem maar het is toch raar.
Hebben jullie dat ook. |
|
|||
|
|||
tuninfm
de app tuninfm is gratis om te downloaden maar is deze stream ook gratis met de t-mobile i-150 abbo ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleempje met updaten, had 't o.a. met Tunin.fm en nu met Belstatus. | JDFS | Archief | 7 | 03-03-09 22:43 |
|
|