Sway - Nieuwe game van Illusion Labs! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Frog Hij staat wel in de top 50..... Ja in de Nederlands Store maybe, maar alleszinds niet in de Belgische App ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem in 1 dag uitgespeeld, ik speel het liefst met de ninja
Als je het eenmaal door hebt is het niet zo moeilijk meer..
|
||||
|
||||
Vandaag een update, met 10 nieuwe levels en 3 nieuwe karakters
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Pff.. waar is de challenge
First run is een 'verkenningsrun'.. Second is binnen de benodigde tijd (voor goud) de finish halen incl. de benodigde munten.. Lache spel.. als je je 'taps' goed timed slinger je supersnel door het spel |
|
||||
|
||||
Inderdaad. Meeste keren kun je met een grote slinger de helft van het level overslaan!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vind het juist een uitdaging om voor elk level goud te halen, duurt het spel ook langer maarja ben nu inderdaad bezig om eerst maar een alle levels te unlocken, en daarna ga ik wel voor elk leven goud proberen te halen
|
|
||||
|
||||
Update beschikbaar!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Waarom staat enkel de lite versie in de belgische app store?
ook weer raar
app store, illusion labs, labyrinth, sway, touchgrind |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touchgrind game van illusion labs!!!!! | knuster | Archief | 1 | 18-09-08 15:44 |
|
|