Need For Speed; nu in de App Store! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Titoezz Ik heb em al uitgespeeld..... Vet spel, na dat je de Career hebt uitgespeelt, krijg je Drift Mode, als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bomans; 07-05-09 om 09:58. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Totaal andere
|
|
|||
|
|||
Heb hem net ook gespeeld, leuk spel!
|
|
|||
|
|||
Heb em van gister, zeker niet slecht.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Zag hem gisteren opeens in de App store, gelijk gedownload. Leuk spel! 1 van de betere op dit moment. Besturing is een beetje wennen maar daarna goed te doen. Precies gevoelig genoeg.
Vrij rondrijden is helaas niet mogelijk. Het is echt missie voor missie de boel afwerken. En daar gaat het bij mij ook fout. Waar ik op de Xbox360 bij NFSU al slecht in was komt hier ook aan bod. Gestolen auto's wegbrengen en uit handen van de politie blijven. De eerste beste missie hiermee (missie 3 ofzo) lukt me al niet. Niet dat ik er veel tijd in heb gestoken ofzo. Iemand nog tips hoe het beste politie te ontwijken? Liefst op een manier dat ze zsm niet meer achter me aanzitten en het liefste zonder enige schade aan me wagentje. |
|
||||
|
||||
Citaat:
En als ze naast je rijden, kan je ze ook opzij tegen een tegemoetkomende auto aanduwen, ben je ook even van ze af
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Het is idd een heel mooi game, de controls voelen vrij natuurlijk aan, graphics zijn in ieder geval beter dan die op de Sony PSP, ik heb dit game op beide platformen en het enige nadeel dat de iPhone versie heeft is dat hij niet de online functie heeft (voor zover ik weet) om tegen andere gamers te racen, maar dit kan simpel opgelost worden met een update.
Ik vind het best wel prettig om de politie achter mij aan te hebben, zowel in NFS Most wanted en NFS Carbon was dat ook zo, lekker als ze zo de druk opvoeren en het voordeel is dat het je tegenstanders achter je houd, een buffer als het ware. |
|
|||
|
|||
Iemand tips voor de "2e wereld"? Je moet voor $60.000 schade rijden.. maar ik zit elke keer er net onder! Ik zit nu al 2 dagen bij dat level.. haha
Wie o wie kan me tips geven ? |
|
|||
|
|||
Crashen,crashen en nog eens crashen!!!
Alle auto's proberen raken en dan het decor nog wat herinrichten |
|
||||
|
||||
raak alle auto's en paar anderen dingen. Neem een langzame auto, dan heb je hem makkelijk.
Ik ben nu in wereld 3, moet ik een BMW wegbrengen, zonder schade enzo, dat vind ik een erg vervelende race! |
|
||||
|
||||
Topictitel aangepast.
|
|||
|
|||
Irmand tips voor de laatste missie in Port Crescent (Road Rage). Je moet geloof ik een groot verschil in afstand zien op te bouwen om hem te winnen, maar echt lukken wil het maar niet.
Tips/adviezen zijn erg welkom. Rij in een maximaal geupgrade Chrysler Hemi 300c SRT8 |
|
|||
|
|||
IK heb een probleem in The Trap: Chasedown, ik vermoed dat ik de auto zoveel mogelijk moet rammen, maar ik raak hem constant en toch lukt het mij nooit.
heeft iemand een tip? ik rij met de standaard mazda! |
|
|||
|
|||
Ik heb net ontdekt in de tweede stad waar je in race 8 "road rage" de eindbaas vrij vlotjes verlaat zonder dat je er teveel moeite voor hoeft te doen. Het enige dat je moet doen is de iPhone plat leggen en de gehele tijd nos blijven selecteren, de wagen stuurt uit zichzelf en alle obstakels (kratten, borden, versperingen, ...) vertragen de wagen niet en in minder dan 30 seconden heb je de eindbaas verlagen. Dit heb ik ontdekt door een half uur hopeloos trachten te winnen door zelf te sturen en door stijlpunten zoveel mogelijk NOS te winnen, maar het blijkt heel simpel te zijn om deze stage te klaren.
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie het nou over need for speed undercover of ?
want het enigste need for speed die ik tegen kom in de appstore is underover .. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zou aan een andere NfS gewerkt worden dacht ik eens ergens gelezen te hebben. |
|
|||
|
|||
Hmm dan is het voor mij niet zo interessant ,
Heb al Ferrari Challenge gekocht voor 80 cent echt een top spel.. |
|
|||
|
|||
Ondertussen ook uitgespeeld, ik heb er een lange tijd niet meer mee gespeeld gehad, denk zo'n maandje of twee.
Ik heb Ferrari GT Evolution niet gekocht gehad om die reden dat ik de graphics beneden alle peil vind. Dan is Need For Speed Undercover samen met Real Racing echt het sumum van racegames. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|