Betere agenda view discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak gebruik van een externe exchange server (Outlook/pc) en bewerk op mijn Touch regelmatig mijn agenda. Ik vind alleen de layout zo knullig. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Betere agenda view
Ik maak gebruik van een externe exchange server (Outlook/pc) en bewerk op mijn Touch regelmatig mijn agenda. Ik vind alleen de layout zo knullig. Nu weet ik dat WebIs (Pocket Informant) bezig is een nieuwe schil te bouwen en er is Saisuke. Deze werken alleen met Google calander. Omdat Apple wat zaken heeft dicht gegooid.
Maar is er een andere mogelijkheid om direct met de Touch te syncen zonder het tussen station van google en dit alles in een beter agenda view. Dank voor de hulp gribbel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al iets gevonden ben naar het zelfde opzoek!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Navigon 1.7 Panorama view | levalica | iPhone Navigatie | 7 | 14-04-11 20:34 |
Live view na update 4.21 | wkroesbergen | iPhone algemeen | 0 | 04-12-10 20:55 |
Autodesk Inventor View | sjorsjech | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-01-10 20:41 |
NSTimer in Table View | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 17-10-09 13:11 |
Calendar View | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 20-05-09 16:22 |
|
|