Webapplicaties bouwen... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ideeen voor webapplicaties, maar ik heb geen ICT achtergrond... Heeft iemand op dit forum,waar of hoe ik dit kan bewerkstelligen, middels een cursus, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Webapplicaties bouwen...
Ik heb ideeen voor webapplicaties, maar ik heb geen ICT achtergrond...
Heeft iemand op dit forum,waar of hoe ik dit kan bewerkstelligen, middels een cursus, opleiding, o.i.d.? Alvast bedankt! Amalohy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, maar het is niet zo moeilijk. Leer wat HTML (genoeg sites op het internet) en je komt al een eind met iWebkit.
|
|
||||
|
||||
iWebKit is voor simpele WebApps inderdaad genoeg, als je meer wilt kun je kijken naar WebApp.net.
|
|
|||
|
|||
Met iets als webkit en een klein beetje HTML kom je voor simpele dingen ver, maar als je een beetje dynamische dingen wilt gaan doen moet je toch PHP oid kunnen..
|
|
|||
|
|||
Geen iWebkit programma
Citaat:
Ik heb iWebkit gedownload op mijn Mac, maar als ik het map iWebkit open dan zie ik het programma niet. Groetjes, Amalohy |
|
||||
|
||||
Het is ook geen programma, maar een HTML-template. Gewoon de HTML-layout-basis voor een WebApp, waarin je zelf alle data kunt aanpassen. Daarom moet je dus eerst HMTL kennen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carkit bouwen | Firesphere | iPhone algemeen | 1 | 25-05-10 18:36 |
webapplicaties uitschakelen | Friso | iPhone Apps | 6 | 11-07-09 01:03 |
|
|