Programma naar iphone. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via itunes wobble gedownload en wilde dit op mijn iphone installeren maar dat lukt mij niet. Het volgende komt erop;Het programma wobble is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programma naar iphone.
Ik heb via itunes wobble gedownload en wilde dit op mijn iphone installeren maar dat lukt mij niet.
Het volgende komt erop;Het programma wobble is niet op de iphone naamloze afspeellijst geinstalleerd omdat u er geen bevoegdheid voor hebt op deze computer? Ik geen bevoegdheid?Tis gvdm mijne computer op mijnen naam en muziek downloaden en synchroniseren gaat allemaal maar dit programmaatje wil niet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klik bovenin in iTunes op Store > Authorize Computer.
|
||||
|
||||
Vind het niet erg netjes dat je meteen begint te vloeken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
GVDM, vloekt zo is ni!!! Da's ni plezant voor d'andere gebruikers ier op't forum! En dan nog da dialect dat'r nog is tusse komt, ni te schatte...
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat gedaan en nu komt deze tekst er niet meer op.Nu,ik vink het aan in itunes net zoals mijnen muziek,programmatje staat bij/in progrmma's en ik synchroniseer maar ik vind nergens dat wobble programmaatje terug??Ik doe waarschijnlijk nog iets mis dan?
Mijne muziek staat er wel meteen op,das gelukt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programma's synchroniseren naar iPhone lukt niet | Robine80 | iTunes | 1 | 15-09-10 12:28 |
Iphone programma's overzetten naar nieuwe Itunes | JJS | Archief | 3 | 11-03-10 12:11 |
Programma's aangeschaft op Ipod naar Iphone? | kefjah | Archief | 2 | 18-02-10 10:52 |
Kan geen programma's overzetten naar Iphone | Jeronimo1975 | iPhone algemeen | 2 | 02-08-09 17:32 |
|
|