Truth in 24, nieuwe spel van Audi. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Truth in 24 is een nieuw race-spelletje van Audi. Ik zou er zo ver mogelijk vandaan blijven: het is het slechtste race-spel in de appstore....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Truth in 24, nieuwe spel van Audi.
Truth in 24 is een nieuw race-spelletje van Audi. Ik zou er zo ver mogelijk vandaan blijven: het is het slechtste race-spel in de appstore.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vind de race games die er nu zijn over het algemeen niet zo denderend.
|
|||
|
|||
Ach, sommige betaalde zoals Ferrari GT en Fastlane zijn wel goed, maar er is nog geen enkel goed gratis racespel...
|
|
||||
|
||||
Eigenwijs als ik ben toch uitgeprobeerd
Filmpje zag er nog goed uit! Toen de race begon vond ik de grafics nog wel acceptabel.. Tijdens het rijden begint het beeld te schokken en is de app gecrast.. VW NewPolo vind ik wel goed voor een gratis spel.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ja, je hebt gelijk. Die is nog wel redelijk, maar er toch afgegooid, want Fastlane en Ferrari GT zijn beter....
|
|
||||
|
||||
Alleen jammer dat hij alleen compatible is voor FW 2.2.1. En aangezien ik nog op 2.2 zit, kan ik er niks mee....
|
|
||||
|
||||
Zien er mij helemaal niet de beste graphics uit, en idd de huidige racegames zijn niet zo super... Maar voor een iPod of iPhone vind ik Ferrari en Asphalt wel nog lukken, en ook dat Polo spelletje van Volkswagen valt nog mee (de graphics dan, de gameplay is niet zo uitstekend).
Nou ja, Truth is ook maar gratis, dan is er toch niet zo veel op aan t emerken, naar mijn mening. Net als het VW-spelletje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Audi Gateway en Bluetooth | westlander007 | iPhone algemeen | 1 | 18-11-09 12:15 |
Nieuwe spel: Superman The Game!!! | msunique | Jailbreak apps en thema's | 18 | 31-03-08 03:02 |
|
|