Racing live discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nogmaals een maffiastyle game zeer gelijkwaardig aan iRacing of race wars.. Met de toevoeging dat invites nodig zijn om je crew te verhogen. Hierbij leek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Racing live
Nogmaals een maffiastyle game zeer gelijkwaardig aan iRacing of race wars.. Met de toevoeging dat invites nodig zijn om je crew te verhogen. Hierbij leek het me dus handig om codes uit te wisselen hier.
Racing live codes subby555: SUN1U IphoneMitchell: QQVTQ Jelke: 43242 Mhuberts: 4USPVZ Reloader: 1NMNUT driver91: RV4Z3U kimbo: M2233S Titoezz: 222MRS swt73: NRUZ3M 7Ferdy7: VS11NN thunder: S131VZ nick VP: N1SMSZ shock: QU3NZN Soloman: BM8TUB frankx: 878b85 barthezzduppen: M8QEPW Roelio: QNQPS MarsL: D8UVCJ Dtale: xeuyyv Nslothouwer: 1NPZUS LaTiNLoCo: Q7Y84G iPhone911: 747X9T Mind_at_Large: PQAFK6 hakkie37: 7chawr bruyn.m: 39JQNB Highfly: H6P5V7 z750-rider: 59UEHW SuperSander: 83765E dwarry nl: s5ryfr cspr: 9FXEJY Thanks! Laatst gewijzigd door WDS001; 31-10-09 om 22:42. Reden: Codes toegevoegd in startbericht. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het lijkt er op dat ze de boel eindelijk aan het updaten zijn. Werd wel eens tijd...
|
|
|||
|
|||
kom op jongens ik heb er meer nodig hoor...
waar blijven de racers?? |
|
|||
|
|||
Ik heb ook nodig haha ,
vind dit leuker dan imobsters of iets dergelijks, ben al redelijk ver maar heb toch echt crew nodig! hier mijn code: 9FXEJY ik zal zo even iedereen uit dit topic toevoegen (van recentelijke posts dan, niet van half jaar terug ofzo .)
|
|||
|
|||
add me :)
en hier de mijne: H6P5V7
Weet er iemand overigens welke car parts er niet meetellen, gezien er betere exemplaren beschikbaar zijn? welke ik al zeker weet: - Stage I Turbo Kit - Stage II supercharger - .... |
|
|||
|
|||
Mijne code is:
9FJGGN |
|
|||
|
|||
hwsrkp is de mijne...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Formula 1 live racing - FREE app | JapieHendriks | iPhone Apps | 0 | 09-11-10 11:35 |
live clock en live weather werken niet bij mij 3.0 | crystalclear | Jailbreak apps en thema's | 53 | 28-04-10 22:47 |
|
|