sprekende beltonen zoals op nokia discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn nokia sprak mijn gsm steeds de naam uit van de persoon die mij belde, even dempte dan de ringtoon en sprak een computerstem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sprekende beltonen zoals op nokia
Op mijn nokia sprak mijn gsm steeds de naam uit van de persoon die mij belde, even dempte dan de ringtoon en sprak een computerstem de naam uit.
"Sprekende beltonen zijn een mix van de naam van de beller en de beltoon, zodat je weet wie jou opbelt, zonder dat je op het scherm hoeft te kijken " Is er een app voor de iphone die dit ook kan ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als er al een app voor is, is het sowieso met jailbreak. Meer weet ik er niet van en ik heb er nog nooit van gehoord. Het lijkt me wel interessant.
|
|||
|
|||
Ja! Dat vroeg ik me nu ook af... Echt super handig!
Ik zal dit draadje goed in de gaten houden! |
|
|||
|
|||
ik ken de app niet maar is er niet een mogelijkheid dit zelf te doen. is wel veel werk maar om dus zelf ringtones te maken en dit aan iedere persoon te koppelen?
een andere oplossing zou ik ook niet weten.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vond het maar niets en het heeft lang geduurd waarom ik soms een naam hoorde zeggen in mijn broekzak en kort daarna de beltoon. |
|
|||
|
|||
een andere oplossing zou ik neit weten en ik weet ook niet of er al iets ontwikkeld word om het probleem op te lossen. ik ben het namelijk wel met je eens dat het handig is!
|
|
|||
|
|||
op appstore is een programma (ringtone recorder) het is gratis, heb het op mijn iphone staan werk prima
|
|
|||
|
|||
maar dan blijft het toch nogsteeds een enorm karwij om dit voor alle namen op te nemen!!
(moet je namelijk met je nokia ze steeds afspelen terwijl je ze opneemt met je iphone en ze daarna aan personen koppelen) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sprekende ringtone | pieterwillems | Ringtones en Wallpapers | 8 | 22-06-10 08:56 |
Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen | iCulture | iPhone algemeen | 86 | 30-06-09 21:38 |
BELTONEN | bully112 | Ringtones en Wallpapers | 2 | 09-02-08 17:07 |
|
|