Wat is de beste twitter client voor op de iPhone? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ok ben nu over gegaan naar TweetDeck even. ook op me macbook overigens. Maar hoe ken je mensen opzoken om te gaan volgen??? kan in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ok ben nu over gegaan naar TweetDeck even. ook op me macbook overigens. Maar hoe ken je mensen opzoken om te gaan volgen??? kan in de desktop en de iphone versie niet vinden haha
Vraagje over tweetdeck. Op de desktop versie kun je tweetdeck helemaal aanpassen naar je eigen stijl, kleur enzo... Ik heb dit nog niet terug gevonden op de iphone versie. Is dit ook mogelijk op de iphone??? Laatst gewijzigd door iScorpio; 05-07-09 om 22:32. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik Tweetie, en heb een boel andere geprobeerd. Tweetie werkt het best: geen crashes en geen bevriezend scherm tijdens het refreshen (dat hebben veel andere apps wel). Tweetdeck is een goede tweede vanwege de groepsfunctie (en synchronisatiemogelijkheid met de desktopversie) maar crashte om de haverklap.
|
|
|||
|
|||
weet niemand dit of kan t gewoon niet?? Ik heb liever een lichtere interface namelijk
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik al sinds jaar en dag Twitterfon (gratis versie). O wacht even, ik heb mijn iPhone nog niet eens een jaar
|
|||
|
|||
Oke, aangezien ik alle Twitterclients ongeveer wel geprobeerd heb:
Twitterfon (gratis): beste gratis applicatie door simpelheid en gebruiksvriendelijkheid Twitterfon (betaald): Middelmatig tegenover Twittelator en Tweetie Twittelator (gratis): goede vervanger van Twitterfon/Twitterific, maar Twitterfon is praktischer Twittelator (betaald): goede app alleen crasht vaak en heeft veel bugs en mindere userinterface dan Tweetie. heeft wél als enige automatische landscape en goede groepenindeling Tweetie: simpel en overzichtelijk. zeer betrouwbaar (dat is belangrijk!), mist alleen nog o.a. groepen/auto landscape en fotopreviews. Twitterific (gratis): minder dan Twitterfon, dat zegt genoeg. Twitterific (betaald): mooiste interface, maar kan snel op zenuwen werken. mist gemakkelijkheid van Tweetie en veelzijdigheid van Twittelator Tweetdeck: interessant, maar nog té beta voor echt gebruik. mist bijv. de service mobypicture, doet lang over refreshen en is leuk als tweede applicaties (voor eens wat anders). grote pro is wel de sync van speciale groepen via de computer. Zo. |
|
||||
|
||||
TweetDeck is érg goed, en gratis.
Tweetie heb ik een tijdje geleden ook aangeschaft en ben ik dik tevreden over.
|
|||
|
|||
ja ik vind tweetdeck ook wel prettig, vooral doordat je groepen kan toevoegen enso, maar ik vind de interface toch erg donker ik gebruik tweetdeck ook op me macbook en daar kan je m helemaal aanpassen kwa kleuren....maar op de iphone kan ik die functie niet vinden :s is er zeker ook niet??
|
|
|||
|
|||
is er niet, nee.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik BirdFeed, niemand deze nog geprobeerd?
|
|
||||
|
||||
Ik heb zo'n beetje alle betaalde Twitter apps gebruikt. Op dit moment gebruik ik weer Tweetie. Veelzijdig genoeg en de interface is zeer praktisch.
|
|
|||
|
|||
ja ik heb ze ook allemaal wel beetje gehad nu en blijf toch ook hangen bij Tweetie nu, alhoewel ik twitterrific ook goed vind, tweetdech is handig dat je groepen kan maken, maar de interface staat me verder niet aan. als ze daar een lichtere skin voor zouden hebben ofso zou ik die misschien houden..Net nog even BirdFeed geprobeerd, vind ik niet zo fijn werken...
|
|
||||
|
||||
Gebruik twitterific. Ben daar uitermate happy mee.
|
|
|||
|
|||
Ik heb, zoals zovelen hier, zowat elke twitterclient getest (betaald en free). Tweetie blijft er toch met kop en schouders bovenuit steken. De "chat bubbles" theme werkt lekker en ziet er goed uit. Nooit last van crashes en de integratie met Twitpic is mooi, hopelijk komt er nog mobypicture.com support aan. Mobypicture vind ik wat fijner werken dan Twitpic. De prijs van Tweetie is ook wat schappelijker dan bij andere betaalde clients. Ik mis alleen een auto refresh functie, of juist niet, daar ben ik nog niet helemaal uit ;-)
Op mijn laptop gebruik ik overigens gewoon Tweetdeck, dat werkt perfect. Op de iPhone kan ik er echter niet meer vooruit, werkt gewoon niet zo lekker als op een pc/mac |
|
||||
|
||||
1e: tweetie (met ook een super stabiele mac desktop app)
2e: tweetdeck, voor degene die veel extra's zoekt 3e: birdfeed (een soort tweetie maar dan uitgebreider |
|
||||
|
||||
van de gratis : tweetdeck ( erg makkelijk niet teveel moeite etc. )
betaald: tweetie |
|
||||
|
||||
thirteen23 (ontwikkelaar Blu) heeft een aantal screenshots uitgegeven van de iPhone app die ze nu aan het ontwikkelen zijn.
An idea, blu for iphone. This is JUST a concept/design exerci... on Twitpic Hier de website waar de desktop client te downloaden is: thirteen23 :: desktop :: wpf design and development |
|
|||
|
|||
zozo dat ziet er niet verkeerd uit
Wel Push erbij doen he |
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
ik ben nu gewend aan Tweetdeck voor Iphone.. werkt gruwelijk lekker
|
||||
|
||||
|
Labels |
push, twitter, twitterrific |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twitter client met fetch? | Phobophile | iPhone Apps | 1 | 14-02-11 21:14 |
|
|