iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Wat is de beste twitter client voor op de iPhone? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/36697-de-beste-twitter-client-voor-op-de-iphone.html)

mastermark 18-03-10 21:14

Ik gebruik Tweety 2 in combinatie met iTweetReply with Push mention timeline en reply ;)

robje33 18-03-10 21:52

Krijg nog steeds geen push berichten van m'n timeline ?

EDIT. het is half gelukt. Maar als ik het geluid verander van de meldingen blijft ie gewoon hetzelfde klinken.

BambigetHIGHER. 21-03-10 15:55

Ik heb nu Tweetdeck en Echofon, maar gebruik Echofon eigenlijk alleen om berichten te verwijderen.. (beetje jammer dat dat met Tweetdeck niet kan)
Vanochtend van de zwarte naar de witte interface van Tweetdeck geswitcht voor de verandering: erg mooi ^^.
Twittelator ook eens geprobeert maar vond ik niks.

Jaspero 23-03-10 12:08

Hier ook Tweetdeck en Echofon. Ik gebruik tweetdeck als ik mijn status van Twitter en Facebook tegelijk wil updaten. Tweetdeck is meer een programma wat ik mooier vind werken, echofon lijkt meer webbased. Maar gebruik ze afwisselend langs elkaar.

keyboardboy 04-04-10 13:41

Twitterrific-like app met Push
 
Hallo,

ik ben opzoek naar een Twitter applicatie met push notifications en dezelfde mogelijkheden als Twitterrific, zoals:
-makkelijk (en snel) foto's in je tweet plaatsen, van zowel je fotobibliotheek als je camera zelf (nieuwe foto maken)
-"in-app safari", dus dat een link in een tweet in hetzelfde programma geopend wordt, niet dat de applicatie afgesloten wordt en Safari opent
-duidelijke verschillen tussen "eigen" tweets, "followers" tweets en tweets die aan jou gericht zijn

Bedankt alvast!

Bomans 04-04-10 13:44

Echofon Pro for Twitter for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

Heeft ook een desktop app die je kan laten syncen.

Timmeh_ 04-04-10 13:57

// Discussies samengevoegd.

keyboardboy 04-04-10 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 433954)

Dit staat er op hun website: Echofon Pro users can receive iPhone push notifications whenever they are mentioned or sent a reply from any other Twitter user. Hieruit maak ik op dat je alleen push notifications krijgt als je gementioned wordt of als er gereageerd wordt op een tweet van je, niet als er een nieuwe tweet komt van iemand uit je timeline...

Bomans 04-04-10 15:12

Ik vrees dat er geen enkele twitter app is die een push note stuurt wanneer er een nieuw bericht is in je timeline.

Ik zie er ook niet het nut van.

dendirk 05-04-10 08:18

Sorry maar ik kan niet zo goed volgen met dat push gedoe.

Is het dan niet mogelijk om gewoon een push bericht te krijgen als er iemand die ik volg iets getwitterd heeft?

Bomans 05-04-10 13:17

Mentions, DM's en eventueel RT's van jou door iemand anders, daarvoor kun je push berichten instellen.

Maar toch niet voor elke tweet die verschijnt in je timeline. Dan krijg je constant meldingen.

Shorty007 16-05-10 20:16

Hallo,
Ik heb zojuist de gratis versie van echofon gedownload om te kijken of het wat is en dan de pro versie te kopen voor de push berichten...
Maar wat mij nu erg dwars zit is het feit dat ik in de timeline nu de profielnamen ziet en niet gewoon de namen van de personen die ik volg.
Kan je dit ergens instellen in echofon????

PietjeP-HGZ 20-05-10 15:50

Gebruik nu Twitbit (betaalde app, er is ook een light versie).
Ideaal, built in push voor timeline, mentions en dm's.

Lijkt qua look & feel erg op Tweetie.

Gisteren de officiele Twitter app for Iphone geprobeerd, maar dat is niks anders dan Tweetie 2 (zonder pushondersteuning).

Froggle 29-08-10 23:56

Volgens mij is het niet echt te zeggen welke Twitter app het 'beste' is. Apps zijn vaak erg persoonlijk, dus het is net wat je zelf wil. Ik gebruik momenteel Osfoora. Die app komt er overeen met Twitter for iPhone, op een paar functies na. Zo heeft de een bepaalde functies die de ander niet heeft en andersom. Maar ik kom er nu aardig mee uit de voeten i.c.m. Boxcar -ook onmisbaar-..

deerhunter88 26-09-10 12:46

Beste allemaal,

ik heb sinds kort, op aanraden, tweetdeck geinstalleerd. Het lijkt me een mooie applicatie, maar weet iemand waar ik een handleiding kan vinden? Het liefst een nederlandstalige. Ik kan deze dus nergens vinden. Niet meteen boos worden als ik ergens overheen gekeken heb.

fijne zondag,

Frank

WDS001 26-09-10 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deerhunter88 (Bericht 570396)
Beste allemaal,

ik heb sinds kort, op aanraden, tweetdeck geinstalleerd. Het lijkt me een mooie applicatie, maar weet iemand waar ik een handleiding kan vinden? Het liefst een nederlandstalige. Ik kan deze dus nergens vinden. Niet meteen boos worden als ik ergens overheen gekeken heb.

fijne zondag,

Frank

Volgens mij ga je niet snel ergens een handleiding over een app vinden. Maar kijk misschien eens bij de App Store beschrijving.

BananaXtreme 26-09-10 22:25

ik kan tweetie nergens vinden in de appstore , ligt dat aan mij?

tgstk2 28-09-10 11:46

ik zoek ene app om pics op twitter te zetten.....enig idee iemand?

Cea 01-10-10 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tgstk2 (Bericht 572127)
ik zoek ene app om pics op twitter te zetten.....enig idee iemand?

Twitpic of tweetphoto zijn er 2 die veel voorkomen als instelling in twitter apps om je foto's te tonen ( keuze menu welke foto app service je wilt).

Dragon 02-10-10 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 433997)
Ik vrees dat er geen enkele twitter app is die een push note stuurt wanneer er een nieuw bericht is in je timeline.

Ik zie er ook niet het nut van.

Is al wel een oudere post maar wou toch ff reageren. IM+ stuurt bij elke nieuwe tweet in je timeline een push bericht.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:51.