iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Wat is de beste twitter client voor op de iPhone? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/36697-de-beste-twitter-client-voor-op-de-iphone.html)

Jorto 04-10-10 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BananaXtreme (Bericht 570909)
ik kan tweetie nergens vinden in de appstore , ligt dat aan mij?

Nee, Tweetie van atebits heet nu Twitter for iPhone.

joydith21 08-10-10 00:17

Echofon en als je vrienden in het buitenland reageren kan je bij settings aangeven wanneer je slaapt, zo krijg je geen push midden in de nacht!

bbgt 09-05-11 16:12

Mijn ervaringen tot nu toe met Twitterclients (iPhone 3G 16 GB) en Vodafone:
gebruikte eerst tot volle tevredenheid Twitter. Werd slechter en slechter. Bij iedere start steeds 23 dagen terug.. Geswitched naar Osfoora (voor betaald): eerst enthousiast daarna niet meer te openen. Recent wel Upgrade met bug fix maar geen resultaat. Toen Echofon genomen. Zelfde liedje. Eerst prefect nu helemaal niet meer te openen. Nu uiteindelijk weer terug naar Twitter maar bij check vandaag van Osfoora tot mijn verbazing werkend.
Bij Twitter mis ik de functie van een RT in een ander account tweeten.
Ben op zoek naar een Excelachtig overzicht van de belangrijkste Twitterclients per functie beoordeeld/aanwezig.

Luna K 10-05-11 22:00

Ik gebruikte lang de officiële Twitter app... Nu sinds een tweetal weken geswitched naar Tweetdeck (sinds de grote update) en moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben ! Mooie clean interface, SNEL, intuïtieve bediening, en nog gratis ook :D Zeker de moeite waard om es uit te proberen ! Enige nadeel is dat als je iets té lang wacht met refreshen hij soms een deel van de tweets niet toont (er zit een "gat" in van enkele uren dan tussen je voorlaatste en laatste refresh), terwijl je bij de officiële twitter app wel (door meermaals te klikken op "load more" weliswaar) je wel alle tweets kon lezen...

Greets
Luna K ;)

vuurvreter 21-05-11 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Luna K (Bericht 672477)
Ik gebruikte lang de officiële Twitter app... Nu sinds een tweetal weken geswitched naar Tweetdeck (sinds de grote update) en moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben ! Mooie clean interface, SNEL, intuïtieve bediening, en nog gratis ook :D Zeker de moeite waard om es uit te proberen ! Enige nadeel is dat als je iets té lang wacht met refreshen hij soms een deel van de tweets niet toont (er zit een "gat" in van enkele uren dan tussen je voorlaatste en laatste refresh), terwijl je bij de officiële twitter app wel (door meermaals te klikken op "load more" weliswaar) je wel alle tweets kon lezen...

Greets
Luna K ;)

Hoe log je uit bij de twitter app?
Ik heb overal gezocht maar kon het niet vinden.

Fluorescent 22-05-11 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 675852)
Hoe log je uit bij de twitter app?
Ik heb overal gezocht maar kon het niet vinden.

Rechtsonder vindt je een icoon (3 rode bolletjes). Als je hier op hebt geklikt zul je vervolgens onderin de pagina een kolom zien staan met 'Accounts & Settings'. Nu zie je een overzicht van alle accounts die momenteel zijn ingelogd op je Twitter Applicatie. Om er een te verwijderen kun je linksboven op 'Edit' drukken waarnaar je het desbetreffende account kunt uitloggen.

vuurvreter 22-05-11 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fluorescent (Bericht 675879)
Rechtsonder vindt je een icoon (3 rode bolletjes). Als je hier op hebt geklikt zul je vervolgens onderin de pagina een kolom zien staan met 'Accounts & Settings'. Nu zie je een overzicht van alle accounts die momenteel zijn ingelogd op je Twitter Applicatie. Om er een te verwijderen kun je linksboven op 'Edit' drukken waarnaar je het desbetreffende account kunt uitloggen.

Is dit het account verwijderen of uitloggen?

P.S.
Zover was ik wel gekomen, maar wilde het account niet verwijderen.

Fluorescent 22-05-11 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 675934)
Is dit het account verwijderen of uitloggen?

P.S.
Zover was ik wel gekomen, maar wilde het account niet verwijderen.

Het gaat hier om uitloggen, een account verwijderen is enkel mogelijk op een computer.

vuurvreter 22-05-11 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fluorescent (Bericht 675939)
Het gaat hier om uitloggen, een account verwijderen is enkel mogelijk op een computer.

Bedankt voor je hulp, ik weet genoeg.

iWiefring 22-05-11 13:47

TWEETDECK, zeker weten.

Rein012 22-05-11 13:54

Echofon :)

Fluorescent 22-05-11 17:21

Bij de gratis Twitter-Client's staat TweetDeck bovenaan. Echter bij de betaalde Twitter Client's kies ik voor TweetBot. Wat een geweldige Applicatie is dat, mooie interface en gebruiksgemak. TweetDeck heb ik dus ook gelijk verwijderd naar het aanschaffen van TweetBot. Op mijn Desktop gebruik ik nog wel TweetDeck.

Vanstra 22-05-11 22:10

Ik vind de beste nog steeds Twittelator Pro en daarna Tweetlogix. Allebei betaald.

Juan-Paolo 03-06-11 09:02

Ik gebruikte eerst de officiële twitter app, maar kon daar regelmatig de ingevoegde foto's niet openen.
Nu heb ik Tweetdeck, en die opent de foto's meteen in de tweet, zonder eerst de link aan te hoeven klikken. Echter, wat ik nu mis is de indicatie wanneer een tweet gepost is. Dat zie je niet in de timeline, maar alleen wanneer je een tweet opent.
Als iemand een app weet waar deze beide mogelijkheden bestaan, hou iik me van harte aanbevolen.

lexvo 08-08-11 12:35

Ik ben ook begonnen met de standaard Twitter app, maar daar snel van afgestapt:
- ik vond 'm traag, als ik een persoon toevoegde om te volgen duurde het uren voordat ik de tweets van die persoon zag
- maar nog erger vond ik dat ie niet alle tweets liet zien, rechtstreeks op internet zag ik ze wel

Misschien dat dit alles een probleempje is geweest van de laatste versie (3.3.5), maar ik gebruik nu Twitterrific en dat werkt een stuk beter en sneller.

lexvo 15-08-11 16:34

De laatste tijd heb ik Twitter for iPhone, Twitterrific en Echofon geprobeerd.

Voor mij combineert Tweetlogix de beste eigenschappen van alledrie. En hij is ook nog eens prettig geprijsd. (ik weet dat Tweetlogix standaard geen push notificaties heeft, maar voor mij is dat minder belangrijk)

FridgeNL 16-08-11 12:06

Sinds Tweetbot push ondersteund is dit mijn standaard twitter cliënt.

MCNO 17-08-11 10:36

Ik vind na het proberen van een aantal apps Twitbird het beste, maar mis met name push.
Die kan je kopen maar dat werkt dus niet...

Wat ik bijzonder prettig vind aan Twitbird is dat je in de apps ook in je eigen zoekfuncties "badges" ziet met nieuwe berichten.
Je kan de app naar eigen wens aanpassen en daardoor lijkt ie NIET op andere apps.
Maar voor de push berichten heb ik dan de standaard Twitter app weer nodig.

Tweetbot: ik begrijp de "fuzz" niet.
Het lijkt mij teveel op de huidige Twitter app in een andere layout, of mis ik iets dat er voor kán zorgen dat ook "badges" of iig updates met een pijltje zoals de twitter app doet, weergegeven wordt?

enrico1972 13-04-12 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 434298)
Maar toch niet voor elke tweet die verschijnt in je timeline. Dan krijg je constant meldingen.

Ligt er maar net aan hoeveel mensen je volgt en hoeveel tweets ze versturen.
Op me BlackBerry kreeg ik in me Timeline altijd gelijk een geluidje als iemand een tweet had verzonden van de mensen die ik volg.
Dat mis ik dus echt op me Iphone 3GS 16GB verder ben ik blij me met Iphone op dit na.

Als iemand een App weet die wel zoals het schijnt te heten pushmeldingen geeft dan hoor ik het graag heb er al een aantal geprobeerd maar die doen dit helaas niet.

vuurvreter 13-04-12 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door enrico1972 (Bericht 787485)
Ligt er maar net aan hoeveel mensen je volgt en hoeveel tweets ze versturen.
Op me BlackBerry kreeg ik in me Timeline altijd gelijk een geluidje als iemand een tweet had verzonden van de mensen die ik volg.
Dat mis ik dus echt op me Iphone 3GS 16GB verder ben ik blij me met Iphone op dit na.

Als iemand een App weet die wel zoals het schijnt te heten pushmeldingen geeft dan hoor ik het graag heb er al een aantal geprobeerd maar die doen dit helaas niet.

Airgram is zo'n programma.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.