Financiele app gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben dringend op zoek naar een goede app. Ik heb de volgende eisen: - Ik moet uitgaven kunnen invoeren die ik verwacht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Financiele app gezocht
Beste mensen,
Ik ben dringend op zoek naar een goede app. Ik heb de volgende eisen: - Ik moet uitgaven kunnen invoeren die ik verwacht te gaan doen. - Ik moet met behulp van de app kunnen zien hoeveel geld ik bijvoorbeeld over 2 maanden denk te hebben (iets met een agenda ofzo). - Ik zoek dus eigenlijk iets waarmee ik in de toekomst kan kijken. Verder moet ik natuurlijk een bankrekening kunnen toevoegen en allerlei (terugkomende) uitgaven en inkomsten kunnen invoeren. Ik hoop dat iemand een goede app weet, want tot nu toe heb ik nog niet echt iets gevonden wat aan mijn eisen voldoet. Thanks!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijkt mij ook wel interessant inderdaad!
|
|
||||
|
||||
hmm weinig kans erop dat je die al hebt. Zo goed uitgewerkt. maar misschien heb je geluk ik weet em niet althans en het zou idd erg handig zijn. ook voor mij
|
|
|||
|
|||
"Pennies" voldoet deels aan je eisen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App gezocht | KAY_W_BEE | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-08-10 15:04 |
App gezocht | Trax | Jailbreak apps en thema's | 3 | 01-09-08 15:12 |
|
|