Apps van Belgische websites? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er eigenlijk al Belgische websites die een iphone app hebben uitgebracht? Kent iemand er een?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps van Belgische websites?
Zijn er eigenlijk al Belgische websites die een iphone app hebben uitgebracht? Kent iemand er een?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
touring mobilis, handig voor de files
|
||||
|
||||
HLN heeft een eigen app, kost iets van de 2 euries (geen webapp).
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
In de Free Applications "Kranten" vind je ook de Belgische Kranten.
Kijk hiervoor bij I Tunes bij de "Free Apps" |
|
||||
|
||||
Dit is hem toch? Of is dit niet van Het Laatste Nieuws?
|
|
|||
|
|||
Als iemand een app wil die meteen rechtstreeks op het laatste nieuws uitkomt;maak deze dan toch zelf?
Ik zou zelf effe zoeke hoe het nu alweer moet maar het was allesins niet moeilijk en ik maakte meteen zelf een icoon van bv het laatste nieuws. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"Uw aanvraag kon niet worden voltooid. Het artikel dat u hebt aangevraagd is momenteel niet beschikbaar in de Nederlandse winkel." |
|
||||
|
||||
Vandaag.be ? het nieuws van vandaag for iPhone, iPod touch and iPad on the iTunes App Store
http://itunes.apple.com/be/app/de-st...334408719?mt=8
|
||||
|
||||
Citaat:
Verander je store naar België, en dan werkt het waarschijnlijk wel! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Resto.be
de standaard De Tijd allbikesnow (om huurfietsen te vinden in Brussel) Radiozone (alle BRT radiozenders via Wi-Fi...of 3G als je aandelen hebt van Proximus/Mobistar) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|