Weblog discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allen, Binnenkort ga ik op vakantie en ga heel europa door. Nu lijkt het me zo leuk om het thuisfront op de hoogte te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weblog
Hoi Allen,
Binnenkort ga ik op vakantie en ga heel europa door. Nu lijkt het me zo leuk om het thuisfront op de hoogte te houden van wat ik elke dag gedaan heb met foto's erbij. Ik ben dus op zoek naar een programma dat ik direct op mijn iphone kan zetten waarmee ik een soort van weblog kan maken. En ook wat dingetjes bij elke foto kan zetten. Ik besef me wel dat het versturen van data heel erg duur is in het buitenland en mijn idee is dus ook gewoon gebruik te maken van de talloze onbeveiligde wlan verbindingen die er overal te vinden zijn. Iemand dus ervaring met een makkelijk en lekker uitgebreid weblog programma voor de iphone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
super
Dit is precies wat ik zoek.
Hardstikke bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weblog lezen - applicatie ontwikkelen | IlovePhone | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 16-03-09 22:04 |
Iphone weblog | videopete | iPhone algemeen | 1 | 08-10-07 06:08 |
|
|