//

Monkey Island

Monkey Island discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds 22 juli is Monkey Island te downloaden in de App store. zijn er nog meer die hard fans van deze adventure? En wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-07-09, 09:08
Solari Solari is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 48
Standaard Monkey Island

Hallo,

Sinds 22 juli is Monkey Island te downloaden in de App store. zijn er nog meer die hard fans van deze adventure? En wat zijn de eerste indrukken van mensen die hem gedownload hebben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-09, 10:39
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Ik kende het hele spel niet. Wat moet je doen? Heb jij het gedownload?

Edit: Ik zie net dat Toucharcade een review heeft gemaakt.
  #3  
Oud 23-07-09, 12:44
iPetert iPetert is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 87
Standaard

Ik heb hem op de xbox 360, en volgens mij is dit dezelfde, vind de graphics echt super. En de muziek klinkt weer erg bekend, vele uurtjes besteed aan dit spel vroeger. Zeker een aanrader!

Hoop dat ze de rest van de Monkey Island serie ook gaan uitbrengen op deze manier!
  #4  
Oud 24-07-09, 07:30
doeLauw doeLauw is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Erg leuk om te spelen op de iPhone! Heerlijk ook dat je de app zo weg kan drukken en verder gaat waar je was, zelfs tijdens een scene. Besturing is iets wat knullig maar alles wendt.
  #5  
Oud 25-07-09, 11:35
ronaldo_phone's schermafbeelding
ronaldo_phone ronaldo_phone is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPetert Bekijk bericht
Ik heb hem op de xbox 360, en volgens mij is dit dezelfde, vind de graphics echt super. En de muziek klinkt weer erg bekend, vele uurtjes besteed aan dit spel vroeger. Zeker een aanrader!

Hoop dat ze de rest van de Monkey Island serie ook gaan uitbrengen op deze manier!

ik heb die ook op xbox live gekocht, wel jammer als ik had geweten dat ie ook op de iphone uitkomt had ik het zeker weten de iphone versie gekocht. Nog een stuk goedkoper ook 6 euro of 800 points
  #6  
Oud 25-07-09, 13:21
kloon kloon is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 53
Standaard

Echt een tof game
Ik speelde vroeger als kleine gast al point&click games
Dus dit game is echt wel een aanrader in zijn genre
  #7  
Oud 25-07-09, 13:56
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik ken dit spel van toen ik regelmatig bij mijn neefje ging spelen, vond het toen wel een leuk game en omdat ik het eigenlijk nooit heb uitgespeeld gehad toen heb ik het me nu maar aangekocht. Bij het opstarten en het bekijken van de graphics dacht ik die zijn net als vroeger, tot ik met twee vingers of het scherm veegde, dan kreeg ik pas echt de graphics te zien van toen. Vreemd dat je de scenes herinnerd en niet hoe ze eruit zagen. Het game is wel top, ben er al redelijk fanatiek mee bezig en zit nog maar op 10%.
De bediening kon wel beter, vaak moet je alles herhalen voor je resultaat hebt.
  #8  
Oud 25-07-09, 13:57
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

is dit zoiets als Myst ofso? sorry heb echt geen idee een adventure game toch? Like 1112?? Hij ziet er wel mooi uit iig mja 1112 was wel een domper zeg, snel uit en er zouden meer episodes komen maar die zijn er nooit gekomen lijers zijn t ook he, betaal je dan dacht 6 euro voor...
  #9  
Oud 25-07-09, 14:11
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
is dit zoiets als Myst ofso? sorry heb echt geen idee een adventure game toch? Like 1112?? Hij ziet er wel mooi uit iig mja 1112 was wel een domper zeg, snel uit en er zouden meer episodes komen maar die zijn er nooit gekomen lijers zijn t ook he, betaal je dan dacht 6 euro voor...
Als je het met Myst wil vergelijken, dan is Monkey Island veel boeiender, Myst is in mijn ogen slaapverwekkend. Maar van graphics moet je beide zeker niet vergelijken, daar is Myst dan weer veel beter, Monkey Island ziet er als een DOS game uit van vroeger en het is tegenover Myst wel in het gekke getrokken.
  #10  
Oud 26-07-09, 20:14
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Hoe langer ik het game speel, des te meer ik oploop tegen het vastlopen van het spel, vooral als je het "Idol of Many Hands" moet gaan stelen. Het game heeft ook een inmens hoog batterijverbruik en de iPhone zijn temperatuur loopt gigantisch snel op en na 30 tot 40 minuten spelen geeft de iPhone al aan dat de batterij nog maar 20% van zijn capaciteit heeft. Ook tijdens het opladen via het netsnoer kan de lader het verbruik van de iPhone niet bijbenen en eveneens krijg je op een gegeven moment dat de batterij 20% bereikt heeft.
  #11  
Oud 27-07-09, 20:10
DutchAppeal DutchAppeal is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Hoe langer ik het game speel, des te meer ik oploop tegen het vastlopen van het spel, vooral als je het "Idol of Many Hands" moet gaan stelen. Het game heeft ook een inmens hoog batterijverbruik en de iPhone zijn temperatuur loopt gigantisch snel op en na 30 tot 40 minuten spelen geeft de iPhone al aan dat de batterij nog maar 20% van zijn capaciteit heeft. Ook tijdens het opladen via het netsnoer kan de lader het verbruik van de iPhone niet bijbenen en eveneens krijg je op een gegeven moment dat de batterij 20% bereikt heeft.
ff je iphone schudden en je krijgt een tip voor als je vastzit!
  #12  
Oud 27-07-09, 22:36
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchAppeal Bekijk bericht
ff je iphone schudden en je krijgt een tip voor als je vastzit!
Ik denk niet dat je volgt met wat ik wil zeggen, het spel loopt vast (crashed) en ik moet telkens een heel traject opnieuw aflopen om tot hetzelfde te komen als waar ik al zat, blijkbaar werkt de autosave ook niet zoals het zou moeten.
  #13  
Oud 31-07-09, 11:44
jstokman jstokman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 19
Standaard

Ik heb hem ook geinstalleerd, vind het echt geweldig !!! Speelde het spel vroeger als kleine jongen al en toen vond ik de humor en het spel al top ! Grappig is als je met 2 vingers over het scherm heen en weer gaat, dat je de originele versie ziet, zoals hij op de commodore amiga was...
Van vastlopen of oplopende temperatuur geen last gehad gelukkig !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The island ??? rubenhvt iPhone Games 5 26-09-10 15:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.