Pathé Mobiel discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou was ik gisteravond helemaal blij toen ik in de auto zat en even kon kijken met pathe mobiel welke films er die avond zouden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pathé Mobiel
Nou was ik gisteravond helemaal blij toen ik in de auto zat en even kon kijken met pathe mobiel welke films er die avond zouden draaien... doet de applicatie het niet (hij start op en zodra ik iets wil doen sluit ie weer vanzelf)!! En ik kan hem ook niet meer in de app store vinden... Maar nergens staat dat die app er uit is gehaald ofzo?? Weet iemand hier iets over??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Net even gekeken: bij mij werkt hij nog gewoon.
|
||||
|
||||
net gekeken en crasht bij mij ook telkens,
even een her installatie gedaan, en werkt weer perfect . |
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar AppStore Programma's.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Heb sharewire gebeld en ze gaan dit gauw oplossen, hun vernieuwde applicatie is geweigerd. Het beste wat je kan doen is van je computer naar iphone opnieuw erop zetten dan werkt het weer super!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|