//

Maps app laat mijlen zien ipv kilometers

Maps app laat mijlen zien ipv kilometers discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb sinds ongeveer 2 weken een zwarte iPhone 3GS gekocht in Amerika, waar ik nog steeds ben. Ik heb hiervoor 1,5 jaar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-07-09, 06:43
sebas2009 sebas2009 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 11
Standaard Maps app laat mijlen zien ipv kilometers

Hey, ik heb sinds ongeveer 2 weken een zwarte iPhone 3GS gekocht in Amerika, waar ik nog steeds ben. Ik heb hiervoor 1,5 jaar een iPod Touch gehad dus ik weet ongeveer wel hoe een iPhone werkt. Maar als ik de 'maps' app gebruik, en ik plan een route, dan laat ie de afstand in mijlen zien ipv in kilometers. Ik weet niet hoe dit komt of hoe ik het kan veranderen naar kilometers, maar ik zou het erg fijn vinden als de afstand in km wordt weergegeven. Mijn regionotatie staat op Nederland. Kan het zijn dat er mijlen staan ipv km's omdat m'n iPhone uit de USA komt of omdat ik nog in de USA ben?
Alvast bedankt!
Sebas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Camera.app laat niets zien borgqueenx iPhone Apps 3 23-09-09 20:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:43.