HLN discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan de laatste nieuwsitems in HLN niet meer downloaden. Heb de app reeds meerdere malen opnieuw geinstalleerd, maar bij download geraak ik niet verder dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HLN
Kan de laatste nieuwsitems in HLN niet meer downloaden. Heb de app reeds meerdere malen opnieuw geinstalleerd, maar bij download geraak ik niet verder dan 19 augustus 2009.
Wie heeft ervaring en kan helpen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook dat probleem.
Bij mij komt het niet verder dan 21 augustus. Ik ga het prog. verwijderen en een restart doen en opnieuw installeren. Misschien dat het werkt!!!!! Of een probleem van de HLN newsserver!!!!! Laatst gewijzigd door Timmeh_; 27-08-09 om 10:53. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
HLN contacteren aangezien de fout bij hun ligt.
|
|||
|
|||
Wat is er zo speciaal aan die app dat hem betalend maakt ... anders kun je toch ook gewoon naar de krant surfen ?
|
|
||||
|
||||
Eenmaal de app. up to date is kun je het nieuws lezen zowel online als offline.
Ik download thuis via mijn netwerk het laatse nieuws en zonder verbinding lees ik in de tram opweg naar mijn werk het nieuws. Dus gratis het laatste nieuws lezen.....als het werkt.... |
|
|||
|
|||
HLN
HLN contacteren ? Voor zover ik begrepen heb, heeft deze app niets te maken met Het Laatste Nieuws. Ik vind er op de website ook geen verwijzing naar.
|
|
|||
|
|||
Hier ook hetzelfde probleem ! Ik kom niet verder dan 19 augustus !
|
|
|||
|
|||
HLN
Dan ligt het toch duidelijk aan de software van HLN. Blijkbaar is vanaf deze datum alle downloads geblokkeerd. De vraag is alleen : wie te contacteren ?
|
|
||||
|
||||
Als je bij HLN appl op ondersteuning klikt kom je terecht op de website van Relaxaler.
De maker van de nieuwssite. Klik je daar op de link "contact" dan staat er alleen: Contact me if you want more information, please. [contact-form 1 "Contact form 1"] Geen contact-form geen mailadres. Daar stopt dus de mogelijkheid om een vraag te stellen!!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
krant lezen via Ipad 2? (HLN) - films kijken via Yelo (hotspot) | stoffel1980 | iPad algemeen | 8 | 28-07-11 18:57 |
|
|