Geluid van je pc op je Iphone/Ipod Touch discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand een app waarmee je het geluid dat je pc maakt op afstand met je iphone/ipod touch kan laten horen? Als ik een keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid van je pc op je Iphone/Ipod Touch
Weet iemand een app waarmee je het geluid dat je pc maakt op afstand met je iphone/ipod touch kan laten horen? Als ik een keer 's avonds laat een film wil kijken, maak ik iedereen thuis wakker. Ik hou niet zo van films kijken op mn iPod, ik kijk ze dan toch liever in HD... Het probleem is dan, dat ik dan te veel herrie maak... Het zou dus handig zijn als mn pc het geluid naar mn iPod stuurt, want dan kan ik gewoon mn oortjes in doen. Ik kan niet mn oortjes in mn PC doen, want de afstand van mn pc naar mn bed is ong. 4 meter. Weet iemand hier een app voor?? b.v.d.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
AirPhones doet dit volgens mij. Is niet zo duur.
|
|
||||
|
||||
en lees de recensies
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik zeg alleen lees recensies
zijn positief maar staat er ook 1 tussen dat het vertraging geeft. kijkt meestal niet zo lekker. maargoed ieder zijn ding. ik hou van perfectie |
|
|||
|
|||
airfoil moet ook kunnen dacht ik, iig met muziek, films dacht ik ook, als je gewoon bijv zegt dat hij de muziek van mediaplayer moet doorsturen, is gratis trouwens
|
|
|||
|
|||
ok, bedankt ik zal ze allebei proberen...
|
|
|||
|
|||
Audio verlengsnoertje kopen misschien? Die zijn wel in lengtes van 5 meter verkrijgbaar. Koptelefoontje erin en gaan!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod Touch geen geluid uit speakers | wesleydb | iPhone algemeen | 0 | 24-03-11 11:00 |
Windows: van ipod touch naar iphone | hel22 | iTunes | 0 | 21-09-10 13:04 |
Ipod Touch 16Gb v2 geeft geen geluid. | sannyboy | iPhone algemeen | 1 | 30-05-10 17:06 |
Mac OS X: van ipod touch naar iphone | pmaissan | iTunes | 1 | 22-11-08 11:19 |
Wi-Fi van Iphone slechter dan Wi-Fi van Ipod touch. | Relaxman93 | iPhone algemeen | 3 | 11-10-08 11:19 |
|
|