iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/44570-pingchat-voorheen-ping-stuur-gratis-berichten-push-notifications.html)

tjauwmin 01-10-09 13:44

Ping is geweldig , heb alleen rare tekens en string string. voor de rest werkt ie goed.

tjauwmin 01-10-09 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin (Bericht 358946)
Zoals de topictitel al zegt post je Ping! naam. :)
Ik zal beginnen:
Stedio

Hier Kan Ping! downloaden. iTunes Store

Voor mensen die nog niet weten wat Ping! is. Ping!: Stuur gratis berichten met Push Notifications - iPhone - iPhoneclub.nl

Zie je op Ping!
Gerwin

Kan je Ping downloaden met versie 1.1.4?

verder is Ping geweldig , heb alleen rare tekens en string string. voor de rest werkt ie goed.

Gerwin 01-10-09 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tjauwmin (Bericht 359266)
Kan je Ping downloaden met versie 1.1.4?

verder is Ping geweldig , heb alleen rare tekens en string string. voor de rest werkt ie goed.

Dat was in 2007 :D nooit meer veranderd :eek:

damellie 02-10-09 13:45

Ping berichten ontvangen werkt niet!
 
Het ontvangen van berichten werkt bij mij niet. Heb al van alles geprobeerd. Compleet verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen.
Berichten sturen gaat wel, maar wat heb je eraan als de ontvanger erop antwoord en je het niet ontvangt. Krijg je alleen maar misverstanden van.
Een e-mail naar de Ping-makers blijft onbeantwoord. Kortom, voor mij heeft het zo absoluut geen waarde.
Je kan nergens je profiel aanpassen. Blijft je eenmaal ingevoerde naam vasthouden, dus een nieuw profiel invoeren is onmogelijk.
Ik geef het op! :(

Gabrie 02-10-09 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door damellie (Bericht 359764)
Het ontvangen van berichten werkt bij mij niet. Heb al van alles geprobeerd. Compleet verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen.
Berichten sturen gaat wel, maar wat heb je eraan als de ontvanger erop antwoord en je het niet ontvangt. Krijg je alleen maar misverstanden van.
Een e-mail naar de Ping-makers blijft onbeantwoord. Kortom, voor mij heeft het zo absoluut geen waarde.
Je kan nergens je profiel aanpassen. Blijft je eenmaal ingevoerde naam vasthouden, dus een nieuw profiel invoeren is onmogelijk.
Ik geef het op! :(

Hier ook, verzenden gaat prima. Afgelopen week ook veel berichten ontvangen, maar nu ontvang ik niets meer.

Check ik via de app de server status dan is ie down. Maar verzend ik meteen een bericht, dan komt het vrijwel direct aan bij vriendin.

Kokkie76 02-10-09 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door damellie (Bericht 359764)
Een e-mail naar de Ping-makers blijft onbeantwoord. Kortom, voor mij heeft het zo absoluut geen waarde.

Kijk of stel de vraag op zijn Twitteraccount. Denk dat die kerel iets teveel mailtjes krijgt ;)

Gary Fung (garywkfung) on Twitter
Ping! | Facebook

Kokkie76 02-10-09 18:28

Ping! 1.1 Changelog


Ping! 1.1 has been submitted on Sept 30.
Changelog:
NEW FEATURE - unregistering Ping! ID
Fixed landscape keyboard
Fixed occasional duplicate messages
Fixed notification settings icon
In-app invitation email
Added localization for German, French, Spanish, Dutch, Italian

Gabrie 02-10-09 21:13

Heb mss iets gevonden om verder te onderzoeken. Thuis in Belgie heb ik geen T-Mobile bereik dus alleen thuis Wi-Fi. Dat werkte een tijdje maar opeens niet meer. Alleen nog verzenden.

Toen ik nederland in reed vanavond en weer T-Mobile 3G had, kreeg ik alle berichten opeens alsnog binnen.

Dus lijkt wel alsof verzenden via 3G en Wi-Fi werkt, maar ontvangen alleen op 3G. Test erg sumier uitgevoerd hoor :-)

Emilio0o0o 04-10-09 22:02

PING uit de Appstore??
 
Is de applicatie PING uit de Appstore gehaald? :S Tot voor kort stond deze nog op nr. 1 bij gratis apps! :S

King1987 04-10-09 22:03

//topic's samengevoegd

FridgeNL 04-10-09 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emilio0o0o (Bericht 360805)
Is de applicatie PING uit de Appstore gehaald? :S Tot voor kort stond deze nog op nr. 1 bij gratis apps! :S

Als je gebruik had gemaakt van de zoek optie in de app store had je kunnen zien dat ie er gewoon nog staat ;)

Edit: hij staat bij de betaalde apps.

indobesar 04-10-09 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smeeledh (Bericht 358481)
Bij mij blijft het ook op op connecting. Please Wait staan.
Heb nu 3G verbinding.

Heb daar ook last van.

Zou het niet werken op een 3G JB met fw 3.0?:confused:

yamakasi_28 05-10-09 23:56

in principe is het niet gratis. je betaalt internetkosten ervoor. niets is gratis. het wordt altijd doorgerekend in de kostprijs :o

rikkie123 06-10-09 16:58

Ping werkt niet op unlockede iPhone?
 
goededag,

ik gebruik nu eigenlijk steeds meer het programma PING, super relax, maar klopt het dat het niet draait op een geunlockede iPhone?

iemand ervaring?

Timmeh_ 06-10-09 20:26

// Discussies samengevoegd en tevens verplaatst naar AppStore-applicaties.

dutran 07-10-09 17:48

Me vriendin heeft 3.1 3g maar nog steeds connecting. Ook push notification fix via cydia repo http://fishbone.ge/ geïnstalleerd maar doet het nog niet. Bij sommige wel. Ga de handmatige methode vanavond proberen. Bij mijn 3gs jailbreak en unlocked doet die het prima.

kuotje 07-10-09 17:50

echt super programma, jammer dat me vrienden/innen geen iPhone hebben :@ :(

Grasveld 09-10-09 14:46

Ik heb een Iphone 3G 8GB unlocked en gejailbreakt.. heb vandaag Ping! gekocht via Itunes maar er blijft maar staat dat het programma aan het laden is. Hebben meer mensen hier last van!? Werkt Ping! op een geunlockte en gejailbreakte versie??
Iemand ervaringen/oplossingen?

nouska1976 12-10-09 14:35

unlocken / jailbreaken?
 
Ik krijg morgen EINDELIJK mijn iPhone.

Ik zie nu opmerkingen over unlocken en jailbreaken. Als ik die Ping! app wil gaan gebruiken, moet ik er dan rekening mee houden dat ik mijn phone niet mag (laten) hacken of juist niet (laten) jailbreaken ? ( of betekenen beide woorden hetzelfde ? )

Thanks!
iPhone noob

kuotje 12-10-09 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nouska1976 (Bericht 365134)
Ik krijg morgen EINDELIJK mijn iPhone.

Ik zie nu opmerkingen over unlocken en jailbreaken. Als ik die Ping! app wil gaan gebruiken, moet ik er dan rekening mee houden dat ik mijn phone niet mag (laten) hacken of juist niet (laten) jailbreaken ? ( of betekenen beide woorden hetzelfde ? )

Thanks!
iPhone noob


Ze betekenen bijna hetzelfde. Maar je kan je iPhone gerust laten jailbreak en ook nog de App Ping! uit de AppStore halen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.