App database gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een app, waar ik zelf op alfabetische volgorde namen kan invoeren en opzoeken. Deze moet niet gekoppeld zijn aan contactpersonen o.i.d. Een soort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App database gezocht
Ik zoek een app, waar ik zelf op alfabetische volgorde namen kan invoeren en opzoeken. Deze moet niet gekoppeld zijn aan contactpersonen o.i.d.
Een soort data base dus. Ik wil hem gebruiken om er afkortingen in te zetten. Een simpel app dus maar zeer moeilijk te vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Moet het een gratis App zijn? Ik ben wel erg tevreden met AppCreator waarmee je zelf allerlei databases kunt aanmaken, vullen, koppelen en vanaf je desktop benaderen (indien gewenst). Reuze handig proggy... naam is wellicht wat onhandig gekozen omdat je er voornamelijk databases mee kunt maken en geen apps, maar wellicht is het wat je zoekt en meer: YouTube - AppCreator Database Manager for iPhone and iPod touch
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen nieuwe SQL database en app update | DJ14 | Ontwikkelen voor iOS | 21 | 20-05-11 22:44 |
Database app met Scan barcode | Jurry80 | iPhone Apps | 2 | 22-05-10 02:53 |
Database automatisch updaten iphone app | sapospara | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 04-09-09 19:19 |
|
|