Ideale online TVgids voor de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of deze al bekend is op het forum: TVGids Perfecte TVgids !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ideale online TVgids voor de iPhone
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
thanks! laad een stuk sneller dan tvgids.nl en laat direct al disc. en natgeo zien
|
|
|||
|
|||
thx man deze is zeker wel relax
|
|
||||
|
||||
klasse! Meteen ff gebookmarked
|
|
||||
|
||||
Ziet er erg netjes uit inderdaad, oude TV gids gelijk maar vervangen voor deze...
|
|
||||
|
||||
Mooi dingetje ik heb em gister avond even gebruikt en ik vin em beter dan tvgids.nl
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
hoop dat er snel een applicatie van wordt gemaakt, zou wel makkelijk zijn.
|
|
||||
|
||||
Huh wrm zou je dat willen? Je kan natuurlijk een URL launcher maken maar een bookmark in safari is tog net zo makkelijk?
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Hopelijk komt hij er ook voor Belgie
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iPhone Coding: URL Launcher - The Unofficial Apple Weblog (TUAW) Voila Met deze guide kan je een Url laucher maken veel simpeler kan het niet
|
|
||||
|
||||
How about De TV Gids voor vanavond! - Vanavond.tv. Deze vind ik persoonlijk net iets beter. Laat smiddags al zien wat je savonds gaat kijken. Even dubbeltappen op je phone en op prima formaat een leuke gids!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog een extra tip voor de tvgids uit het 1e bericht van dit topic. Zet "movies" ( dus TVGids - Movies) achter de URL en je krijgt een overzicht van alle films voor die dag. Echt superhandig! |
|
||||
|
||||
deze gebruikte ik vroeger (op de htc) altijd
werkt anders hier zie je wat er NU op is op alle zenders (beetje te klein formaat ook) TVgids mobile |
|
|||
|
|||
Hoe voeg je makkelijk een bookmark toe? Ik kan volgens mij alleen maar mappen toevoegen en geen daawerkelijke bookmark...
|
|
||||
|
||||
gewoon bovenin op het plusje klikken en kiezen in welke map je hem wilt hebben.
|
|
|||
|
|||
Ok, stom Ik zat constant via bookmarks te zoeken maar daar kan het niet...
|
|
||||
|
||||
Deze gids is SUPER!
dank voor de tip. |
|
||||
|
||||
weer een nieuwe. die van Sossie is helemaal Super!! CHeck it out.
SossieNL - maakt informatie toegankelijker voor de iPhone |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ideale koptelefoon voor sporters | Sarragon | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 19-08-10 22:42 |
|
|