Layar discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt de layar "zoek en vind" in het app store programma layar bij jou? vind hij resultaten? Bij mij vind hij namenlijk dus echt helemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Layar
Werkt de layar "zoek en vind" in het app store programma layar bij jou? vind hij resultaten? Bij mij vind hij namenlijk dus echt helemaal niks.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb Funda nu even voor staan en deze goed. Geen problemen hier
|
|||
|
|||
Bij mij deed zoek en vind het als enigste(en belangrijkste) niet
|
|
|||
|
|||
niemand die het eventjes kan uitproberen?
|
|
|||
|
|||
@borgqueenx
Geen idee of dit nog speelt bij je. Bij mij werkt-ie prima. Ik kies daarbij geen rubrieken zet radius op 5 km. Hangt uiteraard af waar je zit of er resultaat komt. |
|
|||
|
|||
Werkt bij mij ook niet, snap er niks van...
|
|
||||
|
||||
Sinds de nieuwe update (3.0), crasht Layar telkens bij het zoeken. Dit gebeurt bij enorm veel mensen, dus vastgesteld kan worden dat het een fout is die bij Layar ligt. Ik neem aan dat hier gedurende de (komende) dag(en) een update voor zal verschijnen..
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen week een update van layar geïnstalleerd en sindsdien werkt funda niet meer. Hij begint te laden en sluit layar dan af.
Iemand hetzelfde probleem? |
|
|||
|
|||
Layar is terug
Waarom is er nog geen aandacht besteed aan het feit dat de app layar terug is van lang weggeweest?
|
|
||||
|
||||
was/is daar dan een nood aan?
|
|
|||
|
|||
Re:
Leuke app. Ik heb tot nu toe alleen degene van vliegbewegingen getest maar die is erg interessant (mits je natuurlijk het leuk vind om te weten wat er boven je vliegt). Hoeverre het actueel is, weet ik niet.
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt hij prima, net gisteren erop gezet.
|
|
|||
|
|||
layar werkt niet naar behoren
Layar werkt bij mij niet.....ik lees en zie overal dat het met de camera werkt, maar dat doet het niet bij mij....ik zie nergens een camera optie in layar....kan iemand opheldering bieden?
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
@ Martwout,
de vliegbewegingen trekt hij bij Casper vandaan. Daar zit 15 min. vertraging op.
|
|