Een live voice transformer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Van de week zag ik iemand in de bioscoop die een voice transformer had waar als je tegen praatte, gelijk je stem terugkaatste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een live voice transformer
Hallo allemaal,
Van de week zag ik iemand in de bioscoop die een voice transformer had waar als je tegen praatte, gelijk je stem terugkaatste maar dan als hoog stemmetje. Er staan genoeg voice transformers in de App Store maar ik wil er eentje waar je niet hoeft te recorden. Wie kan mij helpen? Groeten, Impact |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Live Voice transformer lijkt me toch niet handig want je eigen stemgeluid is ook hoorbaar .
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe stel ik een voice memo in als ringtoon? | jetrijkse | Ringtones en Wallpapers | 1 | 02-05-10 14:21 |
Is er een voice dial app die WEL werkt? | DutchVince | iPhone Apps | 1 | 09-07-09 17:24 |
Transformer is gone, een andere beschikbaar? | DutchEvil | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-05-09 19:07 |
|
|