iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   iHome: Startpagina voor de iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/4768-ihome-startpagina-voor-de-iphone.html)

sjowol 14-02-08 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 64361)
Hahaha geenstijl hater xD Geweldige site lekker drooge humor :p
Greetz, Stiruam

het blijft telegraaf :eek: ik ben dan ook meer een vkmag man :D (maar ok ik geef toe dat die ook keihard aan het achteruithollen zijn, en alles is flash video dus een iPhone nono)

Stiruam 14-02-08 20:02

Dies iniedergeval een stuk beter dan Dumpert.nl op firefox... Verschrikkelijk!

Greetz, Stiruam

sossienl 14-02-08 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 64372)
het blijft telegraaf :eek: ik ben dan ook meer een vkmag man :D (maar ok ik geef toe dat die ook keihard aan het achteruithollen zijn, en alles is flash video dus een iPhone nono)

check iHome Blog

Nikooos 14-02-08 21:04

grote klasse.. Had je mijn post op de vorige pagina nog gezien sossie? Dat het aanpassen van de instellingen alleen werkt onder Wi-Fi en niet met gprs?

sossienl 15-02-08 12:00

Ja ik heb het gelezen. het lijkt 1 van de volgende problemen;

1. de Plugin van PMetrics (traffic stats) conflicteert.
2. de cache wordt niet goed behandeld door Safari.

Het is lastig om te bekijken waar dit aan lag. Ik ben wel benieuwd of je nu, nadat je via Wi-Fi wel je instellingen gewijzigd heb, via GPRS er wel bij kan komen.

Update! VKMag ;) en nog wat meer dingetjes (lees iHome Blog)

Celf 15-02-08 16:45

is er zoiets als een script via installer mogelijk om die safari cache aanpassingen te maken. Ik ben behoorlijk aan het pielen geweest met mijn 1.1.3 maar instellingen van iHome opslaan...nee dus. Telkens weer alle items terug en een paar keer per dag het scherm wat mij wijst op dit probleem. Voor de rest......schitterend!!! maar dat had ik eerder ook al gezegd ;)

HackiX 15-02-08 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 64372)
het blijft telegraaf :eek: ik ben dan ook meer een vkmag man :D (maar ok ik geef toe dat die ook keihard aan het achteruithollen zijn, en alles is flash video dus een iPhone nono)

Haha, ik doneer pas aan iHome als Telegraaf, Elsevier én Geenstijl erbij staat. ;) NieuwNieuws is trouwens ook gewoon een GS dochter.

Grample 15-02-08 18:58

Het wordt steeds groter en beter. Nogmaals mijn complimenten sossienl ! :)

jeekes 15-02-08 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HackiX (Bericht 65046)
Haha, ik doneer pas aan iHome als Telegraaf, Elsevier én Geenstijl erbij staat. ;) NieuwNieuws is trouwens ook gewoon een GS dochter.

dus sossien, je weet wat te doen;)

Celf 15-02-08 22:20

Wie kan me helpen aan een oplossing waarbij je niet via SSH iets moeillijks met UNIX commando's moet doen om dit cookie probleem op te lossen. Ik gebruik ihome vaak maar krijg elke keer het scherm dat ik klaarblijkelijk voor de 1e keer inlog....en zijn alle eerder verwijderde snelkoppeling weer terug....knap vervelend. Ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die niet thuis zijn in UNIX. Zelf kan ik via cyberduck wel wat bestandjes op mijn iPhone zetten maar rechten wijzigen (?) verhogen (?) klinkt allemaal prachtig als je er eerder mee gewerkt hebt maar voor alle anderen - waaronder ik - is het abacadabra ;)

sjowol 15-02-08 22:23

als je me precies uitlegt wat er moet gebeuren kan het vastwel met de repo

Celf 15-02-08 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 65332)
als je me precies uitlegt wat er moet gebeuren kan het vastwel met de repo

ik neem aan dat je het tegen mij hebt:)

Ik heb dus het probleem dat cookies niet bewaard blijven. Elke keer dat ik met mijn iphone inlog (ook op deze site) moet ik weer opnieuw gebruikersnaam en passwords ingeven. iHome meldt bij elke nieuwe start dat ik voor het eerst inlog en alle snelkoppelingen die ik eerder heb verwijderd zijn weer gewoon terug.

In deze thread
https://forum.iculture.nl/f14/i...html#post58923
staat de oplossing in de vorm van het wijzigen van rechten van de cookiemap (?) en daarvoor moet middels SSH enkele UNIX commando's ingegeven worden om deze rechten te wijzigen zodat cookies bewaard blijven. Als dat in een repo zou kunnen zou natuurlijk prachtig zijn :)

sjowol 15-02-08 22:35

tuurlijk kan dat.. :P is dit alleen een issue in 113 of met elke fw versie?

Celf 15-02-08 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 65342)
tuurlijk kan dat.. :P is dit alleen een issue in 113 of met elke fw versie?

naar ik gelezen heb komt het alleen voor in FW 113 en mogelijk (om het toch iets gecompliceerder te maken ) ook nog afhankelijk van de manier van unlocken en jailbreaken. Zelf heb ik ZiPhone 2.0 gebruikt om naar 113 te gaan.

sjowol 16-02-08 00:28

ok ik heb een app gemaakt, speciaal voor jou!
nog untested dus als jij hem test en me verteld of het werkt... dan kan die warning er ook af :)

EDIT
iHome Cookies keeper in de 113 repo dus


Celf 16-02-08 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 65416)
ok ik heb een app gemaakt, speciaal voor jou!
nog untested dus als jij hem test en me verteld of het werkt... dan kan die warning er ook af :)

EDIT
iHome Cookies keeper in de 113 repo dus


sjowol, ik zou 'm graag willen testen maar hij staat niet in de 113 repo......in ieder geval hartstikke bedankt dat je wilt helpen....:)

sjowol 16-02-08 20:16

klopt, gister met fresh getest en bleef error geven
ik kijk er later nog wel naar
sorry

pietsnot 17-02-08 12:55

Op mijn 1.1.3 is iHome helemaal uitvergroot, ik kan ook niet uitzoomen...

hebben meer mensen dat?

sossienl 25-02-08 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeekes (Bericht 65156)
dus sossien, je weet wat te doen;)

Ik doe wat ik leuk vind, laat dat voorop staan.
Maar heb je ideeën of tips kun je ze inderdaad mailen of achterlaten op het forum of mijn blog.

sossienl 26-02-08 22:58

Update: DinnerSite


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:15.