Het grote Firmware 1.1.3 topic Deel #1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Zelfde 'probleem' hier nog steeds, ondanks het ingevulde vinkje en het weggooien van cookies zoals in de tip even hierboven. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
/private/var/mobile/Library/Cookies/ en van het bestand cookies.plist en hoe staan de rechten? staat er een verwijzing naar iphoneclub.nl in het cookies.plist bestand? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoi jongens.na een paar uur klussen weer terug op 1.1.2, wacht wel op een betere versie van 1.1.3, nederlandse taal werkte daar ook maar gedeeltelijk trouwens.
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt 1.1.3 helemaal tenminste voor zover ik getetst heb, maar moet wel toegeven dat ik behoorlijk wat heb moeten veranderen, vooral in de owner en rechten structuur. Maar dit had vooral te doen omdat ik de 1ste versie van de 1.1.3 upgrade van het DevTeam gebruikt heb. Wat werkte er bij jou niet in de nederlandse taal? Heb nog geen problemen ondervonden daarmee.
|
|
||||
|
||||
Owner: root (beide), permissions 700 (cookies) en 644 (plist), en nee geen verwijzing naar iPhoneclub in de plist. Niet goed misschien en wat moet het dan wel zijn?
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 08-02-08 om 10:42. |
|
|||
|
|||
Sorry .. door de vele bomen zie ik het bos niet meer ..
mijn huidige status: OTB 1.0.1 -> 1.1.0 -> 1.1.2 -> dev-1.1.3 firmware update crash -> 1.1.3 via iTunes ... op dit moment heb ik dus 1.1.3 (gelocked), bootloader 3.9 met de nieuwe baseband die komt bij de officiele installatie van 1.1.3 via iTunes. Wat is nu de beste manier om te jailbraken / sim unlocken? ik draai op Mac trouwens... |
|
||||
|
||||
Weet iemand een snelle manier om Installer.app te (re) installeren onder 1.1.3 ?
Na update van 1.1.2 (installer methode van Dev Team) heeft mijn installer een vreemde icoontje gekregen en ij doet niks. Als ik het opstart bijft het even wit en dan springt de iPhone teug naar home... |
|
|||
|
|||
Bij mij is het ook fout gegaan na het opnieuw opstarten van de iPhone. Ik zie nu een cd met een muzieknoot erop, en daaronder een kabel met pijl omhoog.
Iemand enig idee wat ik nu moet doen? Heb geprobeert te herstellen naar 1.1.1, maar kreeg hierbij een foutmelding (1014 dacht ik) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wie kan me helpen? Thanks! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik krijg na dit weekend (vandaag verzekerd laten versturen) mijn iPhone Maar wat ik niet snap is het activeren en Jailbreaken op versie 1.1.3 kan ik hem gelijk in DFU mode zetten en restoren naar 1.1.1 en dan activeren en jailbreak of iets anders iemand misschien een tutorial? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kunt 2 dingen doen of de rechten verhogen of de Owner omzetten. Rechten verhogen kan met WinSCP (directory naar 0755 en bestand naar 666) maar een mooiere manier vind ik het omzetten van de Owner. Dit doe je met onderstaand commando: Code:
chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Cookies Laatst gewijzigd door ControlSje; 09-02-08 om 00:20. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had net de rechten verhoogd, dat werkte iig. Heb nu je raad opgevolgd en de owner omgezet. Rechten teruggezet zoals ze stonden, naar resp. 700 en 644. Cookies verwijderd, evenals geschiedenis, aan-/uitgezet om er zeker van te zijn dat dit dé oplossing is. Even proberen nu.... En ja, that's it! Klasse. Ik zal in die andere thread even een linkje posten, zodat het daar ook opgelost wordt!
|
||||
|
||||
Opgelost.........
Laatst gewijzigd door Grample; 09-02-08 om 02:16. |
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik krijg na dit weekend (vandaag verzekerd laten versturen) mijn iPhone Maar wat ik niet snap is het activeren en Jailbreaken op versie 1.1.3 kan ik hem gelijk in DFU mode zetten en restoren naar 1.1.1 en dan activeren en jailbreak of iets anders iemand misschien een tutorial? Geen dubbele post maken svp. Je hebt je vraag ook al in een andere topic gezet. Volgende keer verwijder ik je post
There is no way to happiness, happiness is the way. Laatst gewijzigd door Michael; 09-02-08 om 11:57. |
|
|||
|
|||
edit: mensen, mensen, mensen... wat zijn we weer vriendelijk...
Laatst gewijzigd door DurdenDesign; 09-02-08 om 16:46. |
|
||||
|
||||
Jezus man heb je liggen slapen dat is oud nieuws inmiddels al twee dagen uit. Damn leer is een lezen.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Haha best wel grappig dat mensen het niet door hebben het is al oud nieuws het is een gekkenhuis hier op het forum krijg bergen e-mails dat er iemand reageert !
maar het is nou dus waar
|
|||
|
|||
Ik ben ten einde raad.
Echt alles gecheckt/geprobeerd, modmyifone, iclarified, etc. etc. Heb nu een iPhone met: Firmware 1.1.1. 04.02.13.G En bootloader uit week 38, dus 3.9 neem ik aan. Tevens jailbroken en activated maar niet geunlocked (lukt ook nog niet) Die anysim unlock wil niet werken, en via de installer kan ik nou net niets downloaden van de source iunlock.no Mijn bedoeling is om van wat ik nu heb naar volledig werkend en unlocked 1.1.3 te gaan. Wie kan me weer op de juiste weg helpen?? ..en zeg niet dat ik 't hier op 't forum kan vinden, want ben al twee dagen van alles aan 't proberen! BVD! |
|
|||
|
|||
1.1.3
Oorspronkelijk had ik een 1.1.2 OTB 4.xx die daarna gejailbreaked en gedowngrade is naar 1.1.1. Later is hij geupdated naar 1.1.2 jailbroken. Vandaag onder stress volle situatie heb ik mijn iphone gerestored naar 1.1.3. Hij is nu in het zelfde staat als toen ik hem voor het eerst kreeg, enige verschil is dat hij nu 1.1.3 is ipv 1.1.2 OTB. Ik zou graag willen weten of ik hem kan jailbreaken en zo ja hoe? Kan iemand mij misschien een uitleg geven of een link naar een plek waar dergelijke uitleg beschreven is.
De vriendelijk groeten van, Carlos Fernando Baptista |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote Highscore-topic | Kenanus | iPhone Games | 187 | 25-03-13 13:10 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote Firmware 1.1.3 topic Deel #2 | Maarten | Unlock [archief] | 106 | 16-06-08 14:17 |
|
|