Het Grote Foto Topic! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Post hier al je mooiste foto's die je hebt gemaakt met de iPhone! (ik zag dit topic nog nergens dus heb er maar een geopend) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het Grote Foto Topic!
Post hier al je mooiste foto's die je hebt gemaakt met de iPhone!
(ik zag dit topic nog nergens dus heb er maar een geopend) Ik begin zelf met 2 foto's die ik zojuist heb gemaakt: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Overdag heb je de mooiste foto's das een feit, in het donker vind ik het toch al minder zeker als het binnen is, dan krijg ik dikwijls een onnatuurlijk kleur, zo'n geelachtig kleur.
Ik heb hier maande geleden al een hele boel foto's toen gepost in andere topic . |
|
|||
|
|||
Niemand met een mooie foto?
|
|
|||
|
|||
Een foto om weer een zomergevoel te krijgen
Gemaakt eind augustus 2010 in Knokke (België) met mijn iPhone 4. Laatst gewijzigd door kdhoe; 06-12-10 om 21:37. |
|
|||
|
|||
kijk dat lijkt erop!
misschien worden meer gebruikers hier enthousiast van. |
|
|||
|
|||
jammer dat er hier niet veel topics over te vinden zijn, terwijl Flickr barst van mooie iPhone foto's
|
Labels |
foto hdr foto mooi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote Highscore-topic | Kenanus | iPhone Games | 187 | 25-03-13 13:10 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|