Video via AirVideo naar iPad discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag mbt air video naar iPad. Ik kan de server gebruiken dat geeft geen problemen, alleen moet ik alle videobestanden eerst converteren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video via AirVideo naar iPad
Ik heb een vraag mbt air video naar iPad.
Ik kan de server gebruiken dat geeft geen problemen, alleen moet ik alle videobestanden eerst converteren om er naar te kunnen kijken op mijn iPad. Lijkt me erg omslachtig en denk eigenlijk dat daar wel een andere oplossing voor is, maar ik heb geen idee. Ik download een film komt in een map met video-ts maar als ik die open in air video kan ik er geen ondertiteling bij krijgen, wie o wie heeft een idee hoe dit op te lossen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit zou ik ook graag willen weten.
Heb namelijk ook alleen TS bestanden.
|
|||
|
|||
Ik ook ....
|
|
||||
|
||||
video ts
Gewoon x264 of mkv files downloaden waar de srt file al inzit
Vindt je deze niet in de nieuwsgroepen of op je torrent url's...tja...dan zit er niks anders op om ze ff te converteren met 'n proggie. Groetjes uit Maastricht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AirVideo | regenboog | iPhone Apps | 18 | 06-01-16 20:46 |
Remote/Airvideo werkt niet | Vroegevogel | iPhone algemeen | 2 | 04-05-11 15:54 |
video van Ipad naar PC | vester | iPad algemeen | 0 | 12-11-10 11:50 |
|
|