Iphone surround souNd discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag. Ik heb een creative inspire t7700 set gekocht daarbij 7 Boxjes, het probleem is nu dat als ik het groene kabeltje in mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone surround souNd
Goedendag. Ik heb een creative inspire t7700 set gekocht daarbij 7 Boxjes, het probleem is nu dat als ik het groene kabeltje in mijn iphone plug er maar geluid komt uit 2 speakers. Ik wil grag dat ze alle 7 werken als ik het stekkertje in mijn iphone plug.
Mvg Derwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je iPhone stuurt standaard stereo (2.0)uit de hoofdtelefoon aansluiting, zonder een versterker/hardware oid wat het geluid door zet naar de overige speakers gaat dit niet zomaar lukken.
Je boxje zijn bedoeld voor 7.1 (zeven kanalen, drie voor/2 zij/2 achter + 1 subwoofer) surround; dit kan alleen correct worden aangestuurd door de juiste hardware..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
APPLE TV surround | Geo1988 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 24-05-11 19:09 |
5.1 Surround boksen aansluiten? | Dennis_iPhone | iPhone algemeen | 13 | 11-01-11 11:18 |
Muziek: Aansluiten van de i-phone op surround set! | jantje123 | Muziek, foto & video | 11 | 14-08-09 08:51 |
iPhone sound dock | netvista | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 18-02-08 00:39 |
|
|