APPLE TV surround discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kijk enorm veel naar tv en films via mijn Apple TV. Volgende maand ga ik verbouwen en zou graag surround willen hebben. A) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
APPLE TV surround
Hallo,
Ik kijk enorm veel naar tv en films via mijn Apple TV. Volgende maand ga ik verbouwen en zou graag surround willen hebben. A) is dit de moeite ? B) hoe doe ik dit ? Ik heb de Apple TV 2 Dank u |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Koop een goede versterker en luidsprekers+subwoofer. Let bij de versterker o.a. op het uitgangsvermogen en welke geluidssystemen ondersteund worden (DTS-HD e.a.)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Iphone surround souNd | Derwinnn | Muziek, foto & video | 1 | 04-05-11 16:43 |
5.1 Surround boksen aansluiten? | Dennis_iPhone | iPhone algemeen | 13 | 11-01-11 11:18 |
Muziek: Aansluiten van de i-phone op surround set! | jantje123 | Muziek, foto & video | 11 | 14-08-09 08:51 |
|
|