Het grote Firmware 1.1.3 topic Deel #1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Is daar echt niets over te vinden in het forum of de wiki??? ik kan het echt niet vinden hoor, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik kan het echt niet vinden hoor, een handleiding of iets, ik kan op dit moment helemaal nix meer met me iphone, en zou hem graag weer werkend zien heheh, en staat nu dus wel 1.1.3 versie op maar ik kan nog niet echt wijs worden hoe ik die lock er af kan halen???
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat ie er snel zal komen (versie zonder problemen dan)
Heb het zelf geprobeert en zit nu met een bugged Iphone |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Weet iemand of het mogelijk is om met iPhoneSIMfree wel te upgraden naar de nieuwste Baseband? aangezien ik vanaf 1.0.2 iPhoneSIMfree erop heb staan en elke keer heb kunnen upgraden naar de nieuwste Baseband en geen last heb gehad met SIMlock o.i.d.
Ik wil het wel gaan proberen, maar ben bang dat m'n phone misschien wel een "brick" wordt! en ik dan niet meer de Baseband kan downgraden. om alsnog te kunnen gaan bellen!? dus als iemand daar zekerheid over kan geven, zou dat TOP zijn op dit moment: 1.1.3-3 DEV team softupgrade, Baseband: 04.02.13_G, unlocked met iPhoneSIMfree |
|
|||
|
|||
Er schijnt een mogelijkheid aan te komen om de nieuwe baseband te gebruiken icm met ipsf. Ik weet nog niet zeker of het al kan. Op hackint0sh loopt er een dev-threadje over dit onderwerp: [1.1.3][Geohot Effort] Let's finally unlock it for 3.9BL - Hackint0sh
|
|
||||
|
||||
Ok thanks!
|
|
|||
|
|||
hallo weer,
ik heb eindelijk me iphone weer in werking gekregen, er staat weer 1.1.1 op maar is wel gelocked, er staat een installer op maar sommige dingen werken niet helemaal, ik moet hem [wiki=1293]Virginize[/wiki], ik heb alles toegevoegd om het te downloaden, maar dan zegt hij dat ik eerst BSD Subsystem moet instaleren, dat doe ik dan, maar als ik dat doe zegt hij dat ik eerst BSD Subsystem moet instaleren, maar daar was ik mee bezig????????? wie kan mij helpen, ik heb echt al veel gelezen hier op het form, maar snap niet alles, wat houd het in als ik er een jailbreaker op heb staan, is hij dan unlocked??? want dat staat er niet op, en hoe krijg ik dat er wel op?? ik heb alle instucties gevold van cre.ations.net - Blog entry: iPhone 1.1.3 jailbreak released maar had geen installer, dus toen ging het fout HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP |
|
|||
|
|||
Op dit moment zit een vriend in amerika en die komt a.s. vrijdag weer naar huis. Kan hij nu een iphone meenemen of niet? Kan ik deze dan software matig onlocken? In november er 1 gekocht firmware 1.1.1 en kon deze probleemloos unlocken, met anysim.
|
|
||||
|
||||
Als je je een beetje inleest weet je dat de OTB 1.1.3 niet te unlocken is. Dus als het een 1.1.3 is kan hij m wel meenemen geen probleem. Je kan er alleen niet mee bellen (voorlopig)
|
|||
|
|||
Jammer, maar bedankt.
|
|
|||
|
|||
is de kans groot dat als ik nu een iphone laat mee nemen uit de US dat het dan firmware < 1.1.3 heeft? want alleen als hij lager is dan 1.1.3 kan ik hem unlocken toch?
|
|
||||
|
||||
Lees even 2 posts terug??
De kans is heel groot..
|
|||
|
|||
oeps sorry had me browser nog open staan en had niet gezien dat er nog iets gepost was.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand deze methode al geprobeerd? iJailBreak - Home
Zo ja, werkt ie dan naar behoren? |
|
|||
|
|||
mensen,
ik sta op het punt om een iPhone te bestellen en als ik het goed lees: "op dit moment: 1.1.3-3 DEV team softupgrade, Baseband: 04.02.13_G, unlocked met iPhoneSIMfree" klopt het dan dat ik een v1.1.3 Baseband: 04.02.13_G kan aanschaffen (all unlocked en dergelijke) en gewoon hier kan gebruiken groeten |
|
|||
|
|||
Update van het starttopic. Limit is alleen ingesteld tot 10000 tekens. Dus heb een Q&A moeten verwijderen om te submitten. Host/moderators kan hier een oplossing voor komen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu op 1.1.1 (1.1.1 OTB) en voor ik bijwerk naar 1.1.2 moet ik dan ook alle applicaties verwijderen...en om dan zo naar 1.1.3 bij te werken ?
en moet ik originele At&T kaart insteken om naar 1.1.2 te gaan ? Laatst gewijzigd door starboy; 05-02-08 om 19:12. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote Highscore-topic | Kenanus | iPhone Games | 187 | 25-03-13 13:10 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote Firmware 1.1.3 topic Deel #2 | Maarten | Unlock [archief] | 106 | 16-06-08 14:17 |
|
|